ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

Προσπαθώ να ετοιμάσω μία ανάρτηση για την Βουργουνδία, αλλά μια με τα σαπούνια μια ο κήπος που με χει πιάσει πάλι μανία, μέχρι και στην αποθήκη μέσα έχω βάλει σπορεία και την κούραση? που την πάω αυτή ....πολύ κούραση και δεν με φτάνει που στην δουλειά είναι οπανικός, έχω από την προηγούμενη Πέμπτη στον διπλανό τοίχο μαστορες με τρυπάνια όλη την μέρα ... δλδ τι να σας λέω ... Ομως η διάθεση μου φτιάχνει γενικώς πολύ γρήγορα, ακόμα και με μία διαφήμιση έξυπνη με ωραία μουσική που ευτυχώς στην ελληνική τηλεόραση βλέπουμε πολλές (μα πάρα πολλές) και καλές διαφημίσεις. Η τελευταία λοιπόν που με ενθουσιάζει είναι αυτή της Αmita που βγάζει ενέργεια και χαρά και επειδή η χαρά είναι μεταδοτική εμένα με πιάνει και ας είναι και από την τηλεόραση! Το τραγούδι που ακούγεται είναι το "Forever Lost" The Magic Numbers Μέχρι να βρω χρόνο να τελειώσω την ανάρτηση για την Βουργουνδία εύχομαι να είστε όλοι καλά και να έχετε την διάθεση των παιδιών που τραγουδάνε στο πρώτο κλιπάκι:-) Νατάσσα.

6 σχόλια:

kiki on 15 Ιανουαρίου 2009 στις 8:56 μ.μ. είπε...

Α κι εμένα μου αρέσει αυτή η διαφήμιση! και η άλλη που κρέμονται οι καλόγεροι από τις καμπάνες και τις χτυπούν!!! :-)))

eleni on 15 Ιανουαρίου 2009 στις 11:04 μ.μ. είπε...

Νατάσσα,αν κι έχω ανοιχτή την τηλεόραση πολλές ώρες,αυτή η διαφήμιση μου έχει ξεφύγει,λόγω αφηρημάδας ίσως.
Πολύ ωραίο τραγούδι,το έχω ακούσει,αλλά αν με ρωτούσες ποιο είναι και ποιος τραγουδά δεν θα ήξερα.
Φιλιά!

witchofdaffodils on 16 Ιανουαρίου 2009 στις 10:41 π.μ. είπε...

καλημέρα :)
Τη διαφήμιση δεν την΄είχα ξαναδεί..
Αλλά ο νους μου εμένα εκεί, στη Βουργουνδία που όλο και κάποια έκπληξη θα μας έχετε για τα κρασιά της!

Σοφία on 16 Ιανουαρίου 2009 στις 3:05 μ.μ. είπε...

Όλα καλά κι ωραία, αλλά δεν είναι λίγο παράφωνος ο τύπος; Χεχε ;-)

Natassa on 16 Ιανουαρίου 2009 στις 3:49 μ.μ. είπε...

@kiki
και μένα μ αρεσει αυτη με τις καμπάνες, αλλά αυτή της αμίτα μου φτιάχνει την διάθεση, ασε που μ αρέσει πολύ το τραγούδι, αυτό και 2-3 ακόμα...
texas-summer son και barry white (όλα) αυτά μου φτιάχνουν τελείως την διάθεση :)

@Ελένη
και γω βρε Ελένη την έχω ανοιχτή όλη την μέρα ... συμφωνώ για το τραγούδι είναι υπέροχο!

@Witch
Βουργουνδία? μα είναι σχεδόν έτοιμη ...λιγάαακι ακόμα και βγαίνει σύντομα!

@Σοφία
παράφωνος ? άντε καλέ ! πάντως τραγουδάει πιο καλά από μένα !

elie on 19 Ιανουαρίου 2009 στις 12:35 μ.μ. είπε...

Πράγματι ωραίο τραγουδάκι. Αναμένουμε Βουργουνδία και κήπο!