ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Τετάρτη 18 Ιουλίου 2007

Κυανή ακτή.

Σχεδόν όλα τα ταξίδια μου τα έχω αγαπήσει. Δύο τρία από αυτά είναι ταξίδια που για διαφόρους λόγους τα έχω λατρέψει και είναι το ταξίδι μου στην Κυανή Ακτή και στον Λίβανο. Το πρώτο για την ομορφιά, την τάξη, για το τι μπορεί να κάνει ο άνθρωπος όταν έχει μεράκι και το δεύτερο για τους ανθρώπους, την νοοτροπία τους αλλά και την πιο όμορφη πρωτεύουσα (Βηρυτός)κατά την γνώμη μου. Στα ταξίδια μου η λέξη αξιοθέατο δεν υπάρχει, όλα είναι αξιοθέατα, σκοπός μου ποτέ δεν ήταν να οργώνω τα μουσεία τις εκκλησίες τα παλάτια και ότι άλλο μπορεί να αναφέρει ο κάθε οδηγός, στόχος μου είναι να δω πως ζει ο κόσμος και πως διασκεδάζει. Ετσι κάπως απομυθοποιώ μέρη που μέχρι να ρθει η στιγμή να τα ζήσω ήταν μέσα στο μυαλό μου .... κάπως ...δεν βρίσκω την σωστή λέξη ... θα σας δείξω μία φωτογραφία για να εξηγήσω τι εννοώ. Η φώτο είναι από μία πλατεία στο St. Tropez 2-3 τετράγωνα πίσω από το περίφημο λιμάνι, στην πλατεία μαζεύεται ο κόσμος το βράδυ, κάνουν ομάδες και παίζουν petanque πίνουν μπύρες και κάνουν πλάκα μεταξύ τους. Βάση μας στο συγκεκριμένο ταξίδι ήταν η Νίκαια, η πανέμορφη Νίκαια όπου κάπου μία κυρία μου είπε "vous connaissez que Nice est grec?" (ελπίζω να μην το σκότωσα το γαλλικό?) είναι μια πόλη γοητευτική, ζωντανή με ιστορία πανέμορφη και ταυτόχρονα το κατάλληλο μέρος για να εξερευνήσει κανείς την κυανή ακτή. Μ άρεσε παντού, ξεχώρισα όπως ήδη καταλάβατε το St Tropez αλλά και την Antibes, η Antibes μοιάζει πιό ανθρώπινη? ναι ανθρώπινη μετά από το σοκ που μπορεί να προκαλέσει το monte carlo απο το πολύ μπετόν αλλά και τον πολύ πλούτο η Antibes μοιάζει σαν το μέρος που μπορεί να ζει κάποιος μια φυσιολογική ζωή στην μεσόγειο. (η φώτο είναι από το internet) Φάγαμε πάρα πολύ καλό φαγητό στο εστιατόριο auberge provencale ένα δρόμο πίσω από το λιμάνι της Αntibes μας άρεσε επίσης και το σερβις αλλά και το ότι και τα μωρά έχουν πολύ καλή τύχη εκεί μέσα. Επίσης μου άρεσε πάρα πολύ η Grasse και η διαδρομή να φτάσουμε εκεί αλλά και όλο αυτό το παραμύθι με την αρωματοποιία της Grasse, εμείς επισκεφθήκαμε το αρωματοποιείο του Molinard και πραγματικά ενθουσιάστηκα αλλά και ψώνισα πολλά δωράκια αλλά και διάφορα άλλα πραγματάκια που ακόμα τα χρησιμοποιώ και θυμάμαι το ταξίδι μου. Ζήσαμε πολύ όμορφες στιγμές σ αυτό το ταξίδι, ο καιρός ήταν πολύ καλός, η φύση σε όλο της το μεγαλείο αφού είχαμε πάει την άνοιξη, ο κόσμος δεν είχε κουραστεί ακόμη από την κοσμοσυρροή, όμως την επόμενη φορά θα ήθελα να μείνω στο εσωτερικό της κυανής ακτής προς το St Paul ή αν αποφασίσουμε παραθαλάσσια τότε θα διαλέξω μεταξύ του St Raphael ή Ste Maxime, πολύ όμορφα χωριά ανάμεσα στο st.Tropez και τις Cannes. Επίσης μιά καταπληκτική βόλτα είναι στην παλιά πόλη της Νίκαιας αλλά και στην Antibes όπου σε πολλά σημεία θυμίζει κυκλάδες με τα γραφικά στενάκια. Tips για το ταξίδι http://www.cote.azur.fr French Riviera Hotel Novotel Cap 3000 Today events in French Riviera

4 σχόλια:

kiki on 19 Ιουλίου 2007 στις 4:43 μ.μ. είπε...

Το πιο ωραίο είναι ότι ταξιδεύεις και με το πιτσιρίκι χωρίς πρόβλημα. Εγώ δεν ξέρω αν θα το έκανα...

Natassa on 19 Ιουλίου 2007 στις 6:12 μ.μ. είπε...

και που να δεις που τώρα ετοιμάζομαι να τον κάνω ισπανό!
...κοίτα αν πάρεις κάποια μέτρα π.χ. πτήσεις σε νορμάλ ώρες, ταξίδι με το αυτοκίνητο την ώρα που κοιμάται κλπ το ταξίδι γίνεται καλύτερο. Αλλά στο σπίτι μας αυτό ξέκίνησε νωρίς, με το που κόψαμε την αποστείρωση πήγα με τον Βασίλη κυκλάδες (χωρίς τον Γιάννη) και σε ένα μήνα (7,5 μηνών ) πήγαμε οικογενειακώς Ιταλία και από τότε μέχρι σήμερα έχουμε κάνει ένα σωρό ταξιδάκια, την πάτησα την πρώτη φορά που πήγαμε Ιταλία (στις κυκλάδες δεν μου φάνηκε γιατί είχα πάρει το αυτοκίνητο) νόμιζα ότι πήγαινα στον όλεμο να σου πω? στην σαχάρα? διακόσιες βαλίτσες είχα πάρει, τώρα όμως πάμε όλοι light travelling! μόνο την κουβέρτα-πιπίλα και τα απολύτως απαραίτητα, και τίποτα άλλο! θα σου γράψω μειλ με λεπτομέρειες.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο σου που ταξιδεύεις με το παιδί σου!!! Πολλά μπράβο σου αξίζουν! Ξέρεις, ακούω συνέχεια να λένε «Έχω το παιδί και με δεσμεύει» αλλά νομίζω ότι εσείς είστε το παράδειγμα προς μίμηση. Ελπίζω όταν αποκτήσω και εγώ παιδί, να τα καταφέρω σαν εσένα! ;Oσο για το post, σου ανοίγει την όρεξη για Κυανή ακτή!

Natassa on 7 Αυγούστου 2007 στις 1:10 π.μ. είπε...

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. 2-3 σχόλια με βάζουν σε σκέψη να γράψω την εμπειρία μου ταξιδεύοντας με τον γιό μου αλλά και να προσπαθήσω να θυμίσω σε άλλους γονείς που πάνω κάτω όλοι είμαστε απασχολημένοι όλη την ημέρα πόσο όμορφο είναι να περνάς ολόκληρη την ημέρα με το παιδί σου χωρίς να σκέφτεσαι την δουλειά τα προβλήματα της, ιδίως αυτών που η δουλειά τους ανήκει, τις δουλειές του σπιτιού κλπ κλπ
Εγώ αυτές τις στιγμές δεν τις αλλάζω με τίποτα. Το να ταξιδεύεις με ένα παιδί που έχει αρχίσει να ταξιδεύει από 6,5 μηνών το μόνο πράγμα που μπορεί να σου στερήσει σε ένα ταξίδι είναι ένα ξενύχτι σε bar. Δοξα σοι ο Θεός έχω μπουχτίσει από ξενύχτια και δεν μου λείπουν καθόλου, αυτό που μου λείπει είναι η ζωή της μέρας, να ξυπνήσω να χουζουρέψω να πάρω λουκούλειο πρωινό να πάω βόλτα να παίξω με το παιδί μου χωρίς αγχος ... πραγματικά μπράβο που σκέφτεσαι έτσι:)