ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2007

2008!

Το 2008 είναι δίπλα μας, καθώς το 2007 ετοιμάζεται για αναχώρηση One-Way, και επειδή εμένα οι απολογισμοί καθόλου δεν μου αρέσουν θα θελα να αποχαιρετήσω το -007 με μία ευχή: ΥΓΕΙΑ - ΣΕΒΑΣΜΟ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ... όταν υπάρχουν αυτά όλα τα άλλα με τους απαιτούμενους κόπους, υποχωρήσεις, δουλειά κλπ έρχονται. Το 2008 θα ήθελα (γιατί αυτό πάντα το κάνω), θα ήθελα λοιπόν να ταξιδέψω περισσότερο. Θα ήθελα να πάω Νέα Υόρκη, να ξαναπάω στην Μαγιόρκα, να πάω στο EURO-2008 στην Ελβετία - Αυστρία και όπου αλλού προκύψει... Θα ήθελα να ταξιδέψω στην Magna Grecia, να ακούσω ζωντανά τον Roberto Licci, θα ήθελα να κάνω εκεί Πάσχα, και γυρνώντας πίσω να νοιώθω αυτό που αισθάνομαι όταν ακούω το Κalinifta και το Is Oriamu. Θα ήθελα η δουλειά που σχεδιάζω να κάνω με τον άντρα μου να "ευδοκιμήσει". Θα ήθελα να έχω περισσότερο χρόνο με το παιδί μου. Θέλω να χουμε την υγειά μας να έχουμε ηρεμία στο σπίτι μας και να αγαπιόμαστε. Θέλω στην δουλειά μου να ανταμειφθούν οι κόποι μου. Και κλείνοντας θα ήθελα να γνωρίσω μερικούς μπλόγκερ από κοντά αφού πλέον σας θεωρώ φίλους;). Ευχομαι σε όλους ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!

11 σχόλια:

νατασσΆκι on 31 Δεκεμβρίου 2007 στις 10:12 μ.μ. είπε...

Πολλές πολλές ευχές για καλή χρονιά - να σας φέρει υγεία, αγάπη, χαρά και πολλά πολλά ταξίδια!
:)
Φιλιά πολλά

ΩΣΗΕ on 31 Δεκεμβρίου 2007 στις 11:01 μ.μ. είπε...

Πάντως από τα θέλω σου ένα θα κάνω στα σίγουρα αν είμαι ζωντανός. euro 2008.

Εύχομαι για σένα να κάνεις όσα επιθυμείς και κυρίως να καταφέρεις να αφιερώσεις παραπάνω χρόνο σ' αυτούς που το χρειάζονται.

ΚΛΑΗ ΧΡΟΝΙΑ

moukelis on 1 Ιανουαρίου 2008 στις 7:12 μ.μ. είπε...

Χρόνια πολλά,με πολλά ταξίδια και περισσότερο χρόνο με τους αγαπημένους σου!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!

Σου εύχομαι ολόψυχα να πραγματοποιήσεις εφέτος όλα τα σχέδιά σου και πάνω από όλα να έχετε υγεία και αγάπη!

Φιλιά πολλά και να σου ζήσει το μωράκι σου!

kiki on 2 Ιανουαρίου 2008 στις 11:46 μ.μ. είπε...

Εύχομαι όσα ευχήθηκες να βγουν αληθινά!

witchofdaffodils on 4 Ιανουαρίου 2008 στις 10:52 π.μ. είπε...

καλή, όμορφη και ταξιδιάρα χρονιά!

Manos S. on 4 Ιανουαρίου 2008 στις 3:25 μ.μ. είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Νατάσσα και καλά ταξίδια και σκέψεις !!! :)

Ανώνυμος είπε...

καλη χρονια και ευχομαι το καινουργιο ετος να περνας ακομα καλυτερα και φυσικα πολλα ταξιδια...besitos...ωραια η επιλογη στα τραγουδια...

KitsosMitsos on 4 Ιανουαρίου 2008 στις 7:31 μ.μ. είπε...

Πέρασα να καταθέσω τις ευχές μου για το νέο έτος.
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά! Ό,τι καλύτερο.
Την καλησπέρα μου.

Σοφία on 8 Ιανουαρίου 2008 στις 11:13 π.μ. είπε...

Χρόνια πολλά Νατάσσα! Σου εύχομαι να πραγματοποιηθούν όσο περισσότεροι γίνεται από τους στόχους σου - γιατί όχι και όλοι! Καλή χρονιά :-)

Natassa on 9 Ιανουαρίου 2008 στις 5:17 μ.μ. είπε...

σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας!! ανταποδίδω!!!