ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2007

Χρόνια Πολλά!

Αγαπητοί μπλογκο-φίλοι Χρόνια Πολλά καλά και ευτυχισμένα! Οι ευχές σας μου έδωσαν μεγάλη χαρά. Δυστυχώς δεν είχα χρόνο να απαντήσω σε όλα τα μηνύματα και τα e-mails λόγω δουλειάς αλλά και ενός κρυώματος που ...μου έχει αλλάξει τα φώτα. Η αλήθεια είναι ότι ανυπομονούσα γι αυτά τα Χριστούγεννα. Ο γιός μου ή αλλιώς το φως της ζωής μου πλέον, είναι σχεδόν 3 χρονών και είχε την πρώτη Χριστουγεννιάτικη γιορτή στον παιδικό σταθμό όπου ντύθηκε μάγος και ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία και γι αυτόν αλλά και για εμένα. Την επόμενη μέρα ήταν και η γιορτή μου όπου δέχτηκα ευχές από όλους τους φίλους μου και από φίλους που είχα χρόνια να τους ακούσω και αυτό μου έδωσε περισσότερη χαρά (παλιοί συμφοιτητές κλπ). Φυσικά επειδή σ αυτή την ζωή δεν είναι όλα ρόδινα, υπήρξαν και οι "στραβές"... αλλά ας μην επεκταθώ, α! κέρδισα και 53 ευρώ στην εικοσι-μία χθες βράδυ ;). Επίσης αυτά τα Χριστούγεννα γνώρισα και την χαρά -ή μάλλον την γνωρίζω την χαρά εδώ και πολλούς μήνες- του να έχεις μπλογκο-φίλους έλαβα πολλά πολλά δώρα από Χριστουγεννιάτικες κουλούρες, λικέρ, γλυκά, cd, βιβλία, κρεμούλες περιποιήσεις, κλπ αλλά πάνω απ' όλα ένοιωσα την φιλία ανθρώπων που ποτέ δεν έχω συναντηθεί μαζί τους αλλά έχω την τιμή να τους έχω γνωρίσει μέσω των blogs και να τους θεωρώ φίλους μου, ελπίζω και να τους συναντήσω από κοντά :) σε άλλους ήδη έχω απευθύνει πρόσκληση σε άλλους δεν το έχει φέρει η κουβέντα αλλά νομίζω ότι εσείς ξέρετε ότι σας αγαπάω και σας νοιάζομαι και θα είναι χαρά μου να μην μείνουμε μόνο blogo-φίλοι :) Εύχομαι σε όλους η χρόνια που μας έρχεται να είναι χαρούμενη, ήρεμη, ευτυχισμένη με υγεία και αγάπη για όλους. Να φέρει ειρήνη κυριολεκτικά και μεταφορικά σε όλο τον κόσμο και οι άνθρωποι να αναγνωρίσουν ότι η ευτυχία είναι σε πράγματα που δεν αγοράζονται και δεν αποτιμούνται σε χρήμα. Καλές γιορτές και καλή χρονιά σε όλο τον κόσμο! Αφιερώνω 2 αγαπημένα και επίκαιρα βίντεο στους blogoφίλους μου oneiromageiremata, pyxida, witch of daffodils crazytourist 1+2, argentina_hellas, kitsomitsos, ellie, roadartist, moukelis, manos s., natassaki, juanita la quejica, rednights, Ηλιογραφος... εύχομαι να μην ξέχασα κανένα:) και επίσης θα ήθελα να σας δείξω μια φώτο από τον Άγιο Ανδρέα της Πάτρας χωρίς επεξηγήσεις απλά να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ ...ξέρεις εσύ ;) Χρόνια Πολλά καλά και ευτυχισμένα!

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι γλυκό κείμενο...! Πραγματικά συγκινητικό! Χαίρομαι που αισθάνεσαι έτσι και εύχομαι όλοι να είχαν αυτά τα συναισθήματα τέτοιες ημέρες...

Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο σε εσένα και την οικογένειά σου, με μεγάλες δόσεις αγάπης και μαγικές στιγμές!

Φιλιά πολλά!!

ΥΣ1: Υπέροχα τα τραγούδια, ευχαριστώ για την αφιέρωση! Ειδικά το δεύτερο βίντεοκλιπ, είναι κορυφαίο! Και η ταινία ήταν η τέλεια Χριστουγεννιάτικη!

ΥΣ 2: Και εγώ είχα, όμως, ζητήσει τη διεύθυνσή σου (σνιφ...)

ΥΣ 3: Περαστικά, χρονιάρες ημέρες!

Natassa on 26 Δεκεμβρίου 2007 στις 11:25 μ.μ. είπε...

σ ευχαριστώ πολύ :)

sealike2 on 27 Δεκεμβρίου 2007 στις 12:57 π.μ. είπε...

Nα τα εκατοστήσει το αγγελούδι σου. Σου εύχομαι να ζείς πάντα δυνατές στιγμές πλούσιες σε συναισθήματα. Καλή Χρονιά με υγεία!!

ΩΣΗΕ on 27 Δεκεμβρίου 2007 στις 10:19 π.μ. είπε...

Γειά σου Νατάσα. Να χαίρεσαι το φως σου. Μόλις τελείωσα τη βάρδια μου και πάω για ψώνια με τις αγγελίνες μου. Θα περνώ από τη γειτονιά σου να τα λέμε.

witchofdaffodils on 27 Δεκεμβρίου 2007 στις 11:36 π.μ. είπε...

χρόνια πολλά, καλά και όμορφα! τα μουσικά δώρα άπαιχτα :)

Juanita La Quejica on 27 Δεκεμβρίου 2007 στις 12:44 μ.μ. είπε...

Να είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου! Ευχαριστούμε για την αφιέρωση!

kiki on 27 Δεκεμβρίου 2007 στις 5:21 μ.μ. είπε...

Να χαίρεσαι το μαγο σου! Να κάνει πάντα μαγικά να σε μαγεύει μανούλα!
Να έχεις πάντα δώρα διπλά και τρίδιπλα και το πιο πολύτιμο δώρο από όλα την υγεία.
Η φωτό της εκκλησίας επιβλητικότατη! ;-)
Χρόνια πολλά και καλά!

Natassa on 27 Δεκεμβρίου 2007 στις 8:51 μ.μ. είπε...

@ sealike
ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, ανταποδίδω και σε καλωσορίζω στο blog μου :)

@ωσηε
:) τα αγγελούδια μας ....:)
θα χαρώ να τα λέμε. Πολλές ευχές.

Natassa on 27 Δεκεμβρίου 2007 στις 8:55 μ.μ. είπε...

@ witch
ανυπομονώ να δω βίντεο! χάρηκα που σου άρεσαν οι επιλογές μου!! πολλές ευχές αγαπητή μου:)

@juanita
merci juanita! πολλές ευχές!


@ oneiromageiremata
μα είδες τι όμορφη φωτογραφία είναι του Αγ. Ανδρεα! πολύ την αγαπάω αυτήν που έβγαλε αυτή την φώτο ;)

Ανώνυμος είπε...

Ας το καλό! Και μπερδεύτηκα με το που έχω δει αυτή τη φωτό...! χε Χε!

Natassa on 27 Δεκεμβρίου 2007 στις 9:19 μ.μ. είπε...

αν είχα βάλει κουιζ ποιός τράβηξε την φώτο της εκκλησίας του Αγ. Ανδρέα, κάτι μου λέει ότι η Πέννυ θα κέρδιζε!

Σοφία on 27 Δεκεμβρίου 2007 στις 11:39 μ.μ. είπε...

Ωραίος ο Louis Armstrong, αλλά τo βιντεάκι από το Love Actually είναι όλα τα λεφτά! Να 'σαι καλά που μας το θύμησες :-)

Εύχομαι χρόνια πολλά, καλές γιορτές και καλή πρωτοχρονιά!

Ανώνυμος είπε...

ομορφα και γλυκα σου ευχομαι για αυτες τις μερες αλλα και για παντα...besitos..

moukelis on 28 Δεκεμβρίου 2007 στις 8:53 μ.μ. είπε...

Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!Το Love Actually είναι από τις πιό αγαπημένες μου ταινίες,οπότε έπεσες διάνα με την αφιέρωση!Ευχαριστώ πολύ πολύ!Να χαίρεσαι τον μικρό σου μάγο,κι όλα σου τα Χριστούγεννα να είναι ονειρεμένα! :@)

elie on 2 Ιανουαρίου 2008 στις 5:50 μ.μ. είπε...

Πόσο σ' ευχαριστώ για την αφιέρωση!
Καλή χρονιά και σε σένα Νατάσσα, όλες οι χαρές να βρουν εσένα και την οικογένειά σου. Πρώτα υγεία και μετά... Καλά ταξίδια!
Πολλά φιλιά!