ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008

Μαντέψτε που?

Ο ελεύθερος μου χρόνος έχει περιοριστεί στο ελάχιστο το τελευταίο διάστημα και νοιώθω ότι έχω παραμελίσει παντελώς το ιστολόγιο μου... ελπίζοντας ότι το Σαββατοκύριακο θα ετοιμάσω μια ανάρτηση από το πρόσφατο ταξίδι μας, μ αυτές τις λίγες φωτογραφίες σας αφήνω να μαντέψε τον προορισμό! Μέχρι τότε σας χαιρετώ και σας εύχομαι να περνάτε υπέροχα! υ.γ. σε περίπτωση που έχετε όρεξη να φτιάξετε ενα σούπερ εκχύλισμα καλέντουλας παρακαλώ περάστε απο εδώ

16 σχόλια:

kiki on 11 Νοεμβρίου 2008 στις 11:38 μ.μ. είπε...

Γαλλία!

Natassa on 11 Νοεμβρίου 2008 στις 11:49 μ.μ. είπε...

καλή η προσπάθεια σας μανδαμ αλλά πέσατε έξω :) έχετε ακόμη μία μόνο προσπάθεια (η τρίτη καταντά σκάνδαλο!)

Phivos Nicolaides on 12 Νοεμβρίου 2008 στις 12:07 π.μ. είπε...

Ανατολικά της Εδέμ!!

Ανώνυμος είπε...

αδυνατω να μαντέψω,αλλα ανυπομονω για τις φωτο...η τελευταία είναι υπεροχη...

Natassa on 12 Νοεμβρίου 2008 στις 12:22 π.μ. είπε...

@phivos nicolaides

merci!


@cook
λίγη υπομονή μέχρι το σ/κ και πιστεύω ότι θα σε αποζημιώσω :)

eleni on 12 Νοεμβρίου 2008 στις 1:39 π.μ. είπε...

Ούτε κι εγώ μπορώ να το βρω.Θα περιμένω την ανάρτηση.
Καληνύχτα Νατάσσα!

witchofdaffodils on 12 Νοεμβρίου 2008 στις 10:11 π.μ. είπε...

Nότια Γερμανία,
χεχε :))

Crazy Tourists on 12 Νοεμβρίου 2008 στις 11:34 π.μ. είπε...

Κρήτη;;; Εεεεε;;;
Τις καλημέρες μας!

Crazy Tourists on 12 Νοεμβρίου 2008 στις 11:38 π.μ. είπε...

Η προ-τελευταία μπας και είναι ο κήπος σου;;;

Natassa on 12 Νοεμβρίου 2008 στις 12:29 μ.μ. είπε...

@eleni
μάλλον εγώ πρωτοκοιμήθηκα χθες και έτσι δεν ανταπέδωσα τον χαιρετισμό :)
ο προορισμός είναι υπέροχος ...είμαι σίγουροι ότι σε όλους-ες θα αρέσει :)


@witch of daffodils
χε χε ...δεν είναι ...:))
(είπαμε 9 μέρες ...5 χώρες...)


@crazytourists
o κήπος μου??????
δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πολύ θα ήθελα τον κήπο μου έτσι ...αν είχα τέτοιο κήπο θα μου ειχαν στείλει τον εισαγγελέα για υπερκατανάλωση νερού!

witchofdaffodils on 12 Νοεμβρίου 2008 στις 12:40 μ.μ. είπε...

E, καλά, ειναι φανερό, βόρεια Ιταλια :)

Roadartist on 13 Νοεμβρίου 2008 στις 11:32 π.μ. είπε...

Τι ωραίεςςςςςςς φωτόοοοοοοοο..
Ζήλεψα!!!!!!

kiki on 13 Νοεμβρίου 2008 στις 2:19 μ.μ. είπε...

Βόρεια Ιταλια. Λίμνες Κόμο, Κιάσο, ή κάτι τέτοιο :-)

kiki on 13 Νοεμβρίου 2008 στις 2:20 μ.μ. είπε...

Άντε... Το πολύ πολύ Λουγκάνο, Ελβετία...

Natassa on 13 Νοεμβρίου 2008 στις 3:38 μ.μ. είπε...

@Κική
επιτέλους ...ναι είναι Ελβετία! και η τελευταία φώτο είναι όντως Λουγκάνο :)

@Witch of daffodils
να μην τα χαλάσουμε β.ιταλία ή νότια ελβετία ε? :)

@roadartist
εχω τέτοιες πολλές!

Ανώνυμος είπε...

Περιμένω εναγωνίως την ανάρτηση. Είναι από τα μέρη που θέλω πολύ να πάω