ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2008

Πλησιάζουν Χριστούγεννα.

Πόσες μέρες είναι άραγε ακόμα ? ούτε μήνας...πάντα αυτές τις μέρες με πλημμυρίζει χαρά, ειδικά από τότε που έγινα μαμά αυτές οι μέρες παίρνουν άλλη διάσταση, παλιότερα πίστευα ότι τα Χριστούγεννα έγιναν για να γίνονται οι κακοί λιγότερο κακοί, οι καλοί καλύτεροι, στους άπονους να μαλακώνει η καρδιά κλπ ...κάθε Χριστούγεννα ο μύθος κατέρεε. Όλοι ίδιοι, ίσως κάποιοι να έβαζαν λίγο το χέρι στην τσέπη για κάποιον που πεινούσε και όταν οι γιορτές περνούσαν τον άφηναν ξανά αβοήθητο στην πείνα του και ίσως την κακοτυχία του. Έτσι μ;αυτές τις σκέψεις τα χρόνια πέρασαν έγινα μαμά και συνηδειτοποίησα ότι τα Χριστούγεννα έγιναν για τα παιδιά. Εγώ ως παιδί δεν πίστεψα, δυστυχώς για μένα, ποτέ στον Αη Βασίλη, ο γιός μου όμως πιστεύει και έτσι σήμερα το βράδυ θα πάρουμε τις μεγάλες μας αποφάσεις. Εμείς ως γονείς που θα αποφασίσουμε τι θα γράψουμε στον Αη Βασίλη για την διαγωγή του μικρού και ο μικρός, μια που το έχει γκαραντί, ότι ήταν καλός και το αξίζει να πάρει απόφαση τι θα ζητήσει απο τον Αη Βασίλη το κάστρο? το σιδηρόδρομο? τι? Μ αρέσει πολύ τελικά αυτός ο χοντρουλός γλυκος κύριος. Τις τελευταίες μέρες έχουμε ξακινήσει και προετοιμασία να τον περιμένουμε. Αδειάζουμε το τζάκι απο τα βιβλία, (το τζάκι μας είναι βοηθητική βιβλιοθήκη)για να είμαστε έτοιμοι να τον υποδεχθούμε αφού θα κατέβει απο την καμινάδα, φτιάχνουμε διάφορες κατασκευές με όμορφα κόκκινα χαρτιά και άλλα υλικά για να στολίσουμε το δέντρο μας, βάφουμε κουκουνάρια, διαβάζουμε κάθε βράδυ απαραιτήτως χριστουγεννιάτικές ιστορίες, (τώρα διαβάζουμε του Βασίλη Παπαθεοδώρου "Ποιός απήγαγε τον Αι Βασίλη" ....όταν φτάσουμε στο ποιός ακριβώς θα σας ενημερώσω) κάνουμε σχέδια για το πάρτυ που θα κάνουμε τις γιορτές για μικρους και μεγάλους αφού όλοι γιορταζουμε σ αυτό το σπίτι και εννοείται ότι κάθε απόγευμα κάνουμε πρόβες με τριγωνάκια τα κάλαντα ... Ο καιρός βέβαια σε καμιά περίπτωση δεν θυμίζει χειμώνα αλλά τέλος πάντων δεν είναι και η πρώτη φορά.... Αν και θα έπρεπε να γράψω για την Ελβετία που αυτές τις μέρες θα ετοιμάζεται να βάλει τα καλά της και να περιμένει τους επισκέπτες της να γιορτάσουν, εγώ θα επιλέξω μερικές όμορφες φωτογραφίες απο το μουσείο παιχνιδιων της πανέμορφης Κολμάρ και αν δεν θέλετε να πάτε Πραγα Βιεννη Παρίσι η Λονδίνο για τις γιορτές (όπως συνιστούν τα ελληνικά ταξιδιωτικά γραφεία...) εγώ σας προτείνω να πάρετε την οικογενεια σας και να πάτε στην Κολμαρ η στην Μπον (Αλσατία και Βουργουνδία αντίστοιχα) και θα με θυμηθείτε ... Τελικά επειδή είναι καθαρά προσωπική μας επιλογή τον αν θα πιστεύουμε κάπου η όχι, εγώ επιλέγω να πιστεύω στον Αη Βασίλη γιατί είναι αυτό ακριβώς που θέλω ... "Αγαπητέ Αη Βασίλη θέλω να μας φέρεις υγεία, ευημερία και αγάπη και μην ξεχάσεις σε παρακαλώ να φέρεις ειρήνη σε όλους τους ανθρώπους και υγεία -υγεία - υγεία Με πολύ αγάπη Νατάσσα "

15 σχόλια:

kiki on 30 Νοεμβρίου 2008 στις 1:04 μ.μ. είπε...

Αγαπητέ Άη Βασίλη,
Φέρε της please όσα ζήτησε γι' αυτή, για την οικογένειά της αλλά και για όλο τον κόσμο, γιατί ήταν καλό κορίτσι και το αξίζει!
:-)

eleni on 30 Νοεμβρίου 2008 στις 2:29 μ.μ. είπε...

Νατάσσα,γεια σου!
Τα Χριστούγεννα πιστεύω πως είναι η πιο όμορφη γιορτή.Κάθε χρόνο περιμένω τον Άη Βασίλη-το δωράκι μου-έστω αγορασμένο από μένα,εξάλλου για όλους εγώ φροντίζω-με περιμένει κάτω από το δέντρο.
Αυτό το μουσείο υπέροχο-μου άρεσαν πολύ οι κουκλίτσες.
Φιλιά!

Natassa on 30 Νοεμβρίου 2008 στις 2:37 μ.μ. είπε...

@kiki
κικίτσα μου :)
και σε σένα ευχομαι το ίδιο :)


@eleni
και μένα Ελένη μ αρέσουν πάρα πολύ τα Χριστουγέννα και εγώ κάνω ακριβώς το ίδιο με σένα με τα δώρα ...τι δώρο θα κάνεις στον εαυτό σου ?

eleni on 30 Νοεμβρίου 2008 στις 6:07 μ.μ. είπε...

Έχω βάλει στο μάτι ένα ασημένιο παντατίφ με κορδόνι,αφού δεν μπόρεσα να το αγοράσω στην Αθήνα,θα πάει για πρωτοχρονιάτικο-δε μου γλυτώνει.Και μερικά βιβλία από τη λίστα μου.
Καλό βράδυ!

Crazy Tourists on 1 Δεκεμβρίου 2008 στις 12:00 π.μ. είπε...

Τι ωραία παιχνίδια! Μέρες θα μπορούσα να μείνω εκεί μέσα...
Εύχομαι ο Αϊ Βασίλης να μας φέρει...ηρεμία!
Φιλιά Νατάσσα μου!
Καληνύχτα!

Τρελοτουρίστρια

witchofdaffodils on 1 Δεκεμβρίου 2008 στις 10:15 π.μ. είπε...

καλό μήνα :)

μμμ, τα χριστούγεννα (το πριν, το μετά) είναι περίοδος γλυκειάς προσμονής αλλά και ματαίωσης.
Μας έχουν μάθει να επενδύουμε πολλά σε αυτό τον΄έρημο το μήνα, να περιμένουμε "κάτι" που συνήθως δεν έρχεται.

Από τότε που φέρομαι σε αυτή την περίοδο όπως και στις άλλες -διατηρώ τα έθιμα εννοείται-, μου φέρεται κι αυτή καλύτερα.
Αποφεύγω συστηματικά τον καταναλωτισμό των ημερών, αρκούμαι στην παρέα του Παπαδιαμάντη και τη μυρωδιά της κανέλας. Τι άλλο να ζητησω;

Οι φωτό σου, κούκλες!

Roadartist on 1 Δεκεμβρίου 2008 στις 3:49 μ.μ. είπε...

Τα Χριστούγεννα μέσα από παιχνίδια και τα μάτια ενός μικρού παιδιού..
Δεν υπάρχει κάτι καλύτερο..

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχα, υπέροχα, υπέροχα!!!!

Και τα λόγια σου, και οι σκέψεις σου, και οι φωτογραφίες και το εορταστικό layout!

Σου εύχομαι ο Αγιος Βασίλης να ζει μέσα σας για όλες τις ημέρες του χρόνου!

Natassa on 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:17 π.μ. είπε...

@crazytourists
:) ηρεμία ...ηρεμία και υγεία ...εσείς που είστε της περιπετειας πρέπει να το κάνετε αυτό το ταξίδι, είναι υπέροχο :)

@witch of daffodils
τίποτα άλλο ...αυτά είναι αρκετά, άλλωστε λίγα ειναι αυτά που φερνουν την ευτυχία και αυτά δεν αγοράζονται.

@roadartist
γι αυτό έχω αρχίσει και τα συμπαθώ, τα βλέπω μέσα απο τα ματια του παιδιού μου, ίσως έπρεπε να πρσθέσω ένα λινκ και να διαβάζατε και την περισυνή ανάρτηση...έστω... κάποτε δεν είχα ουδεμία σχέση με τα Χριστούγεννα ήταν μόνο ξενυχτι, ποτά και που και κανένα χαρτοπαίγνιο ...τα προτιμώ έτσι όπως είναι τώρα :)

@πέννυ
ευχαριστώ πολύ Πέννυ μου :)
και σε σένα εύχομαι το ίδιο :)

Roadartist on 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 10:36 π.μ. είπε...

Και για μένα έτσι είναι.. Που να δεις εγώ πέρσι τι έγραφα στο blog..
Ευχομαι εφέτος να μη με πιάσει πάλι αυτή η διάθεση, ή αν με πιάσει να τη κρατήσω για μένα και να μη σας τη φορτώσω..
Υγεία και χαρά να έχετε πάντα!
Φιλάκια!

Natassa on 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 7:19 μ.μ. είπε...

@roadartist
εμείς είμαστε εδώ και για τις χαρές και για τις αναποδιές ...αλλά να δεις που η καλή διάθεση θα επικρατήσει! τι θα λέγες για μια βόλτα στο παιδικό μουσείο στην Πλάκα (μια που σου αρέσουν τα μουσεία) να βγάλεις και καμια φωτογραφία να το δούμε και μεις που είμαστε μακριά :)) νομίζω ότι αυτές οι μέρες ανήκουν στα παιδιά και αυτά πραγματικά μπορούν να μας γεμίσουν χαρά ...ακόμα και αν δεν είναι δικά μας :)

Ανώνυμος είπε...

ti omorfes fotografies!!!8a8ala namoun ekei!!!

moukelis on 6 Δεκεμβρίου 2008 στις 9:57 μ.μ. είπε...

Μην ξεχασετε να αφησετε κουλουρακια και γαλα διπλα απο το τζακι!
Φιλακια!

Natassa on 8 Δεκεμβρίου 2008 στις 5:25 μ.μ. είπε...

@ρενα
ειναι πολύ πιο όμορφα στην πραγματικότητα :)

@moukelis
καλή μου moukelis! παρακολουθώ τις περιπέτειες σου στα ακριτικά νησιά αλλά ξέρεις ότι δεν τα χω και πολύ καλά με τα μυνηματα αν δεν έχω τίποτα ιδιαίτερο να πω, χαίρομαι που σε ξαναβλέπω στο μπλογκ μου. Στο τζάκι θα βάλουμε ένα γλυκό και κόκκινο κρασί, γιατί το βιβλιο που διαβάζουμε αυτό λέει, οπότε αλοίμονο μου και βάλω κάτι άλλο!

Σοφία on 8 Δεκεμβρίου 2008 στις 11:40 μ.μ. είπε...

Η φωτογραφία με τις κούκλες με ξετρέλανε! Για το Κολμάρ συμφωνώ - ιδανική επιλογή για τα Χριστούγεννα :-)