Ενώ μ αυτό το βιντεάκι δηλώνω και τις μουσικές μου προτιμήσεις και ταυτόχρονα ονειρεύομαι διακοπές, λούφα, martini dry, κάπου κοσμοπολίτικα, δίπλα σε Θάλασσα με εκείνο το δροσερό αεράκι ... μήπως θέλω τελικά λίγο χρόνο στην Σαντορίνη? γιατί ενώ περιγράφω φέρνω στο μυαλό μου μία εικόνα από το Φηροστεφάνι, βραδάκι...
ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.
Δευτέρα 2 Ιουλίου 2007
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου