ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

Εγγλέζοι ψιλικατζήδες!

Μα επιτέλους οι εταίροι μας στην ΕΕ δεν έχουν διδαχθεί τίποτα από μας, τι κάνουμε εμείς εκεί μέσα, εκτός από το να δίνουμε ψεύτικα στοιχεία, να απο-ρουφούμε κοινοτικά κονδύλια δια σεμινάρια και ωραίας κυρίας ? Καλά το λένε, "βόρειοι βλάκες"! βεβαίως - βεβαίως... διαβάστε παρακαλώ την πρώτη είδηση στα Βρετανικά πρακτορεία ειδήσεων
εδώ . Ο κος Μπράουν πρέπει να επιστρέψει 12.415 λίρες Αγγλίας, και εντελώς ενημερωτικά η ισοτιμία λίρας Αγγλίας και ευρώ σήμερα είναι 1, 07 και άλλοι βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος πρέπει να επιστρέψουν ποσά μέχρι 434 λιρών. Και αναρωτιούμαι η πτωχή επαρχιώτισσα που πληρώνω στον ΟΑΕΕ 924 ευρώ το δίμηνο (και παίνρει ο πατέρας μου σύνταξη από το ίδιο ταμείο με 37 χρόνια 824 ευρω), και που αν αρνηθώ να πληρώσω γιατί κατα πάσα πιθανότητα δεν θα υπάρχει μία για να πάρω εγώ κάποτε παχυλή σύνταξη, δεν θα μου σφραγίσουν στοιχεία, δεν θα μου δώσουν ενημερότητα κλπ κλπ κλπ ...αυτά τα λεφτά γιατί αφού ξέρουν ποιοί είναι οι υπεύθυνοι δεν τους τα ζητούν πίσω? και να αρχίσουν παρακαλώ από το 1999 που κάποιοι έξυπνοι κύριοι παίξανε τις δικές μου εισφορές στο χρηματιστήριο. Εγώ δεν έπαιζα (παρντόν ...επένδυα) γιατί ήθελα να μην αφήσω απλήρωτες τις επιταγές μου, να μην χρωστάω τις εισφορές μου και να είμαι εντάξει να πηγαίνει καλά η επιχ/ση μου. Αν η επιχ/ση μου δεν πήγαινε καλά, θα με γδέρνανε, τηρεσίας, προβλήματα με τα στοιχεία κλπ... ίσως να βρισκομουνα και ενώπιον της δικαιοσύνης ..νεσπα?? Στην χώρα μας οι εκλεγμένοι όμως δεν φοβούνται τίποτα, διότι εδώ "name and shame" δεν ισχύει, δεν δημοσιεύθηκε κανείς κατάλογος με όνομα και δίπλα ποσό ... αλλά ακόμα και δημοσιευόταν θα μπορούσαν να τραβήξουν παπά διότι έχουν και βουλευτική ασυλία οπότε τι να φοβηθούν? Αρα για πολλοστή φορά στην ζωή μου καταλήγω ως εξής... όποιος και αν είναι αυτός που κυβερνά όσες ελπίδες και αν μας τάζει ότι και αν τάζει δεν υπάρχει ελπίδα διότι φαληρίσαμε, Αν, λέω αν υπάρχει μία ελπίδα και θέλουμε να γαντζωθούμε από πάω της πρέπει.
1. κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας
2. άρση της μονιμότητας των δημ.υπαλληλων και φρενάρισμα των προσλήψεων για τουλάχιστον 3 χρόνια.
3. γρήγορη απονομή δικαιοσύνης
4. ποινικοποιήση της ακάλυπτης επιταγής και γενικά μια πιο αυστηρή νομοθεσία για τις εμπορικές συναλλαγές ( όχι χρωστάω ένα σκασμό λεφτά, μεταβιβάζω τα πάντα στο παιδί μου και κανείς δεν με πειράζει και δεν τρέχει τίποτα ),
κυνήγι της πραγματικής φοροδιαφυγής και όχι παιχνίδια με τον ΚΒΣ που όσο περνανε τα χρόνια τον κάνουν όλο και πιο περίπλοκα ηλίθιο προκειμένου όσο καλός και τιμιος και αν είσαι κάπου α τσιμπήσουν να σε ξετινάξουν, κυνήγι σ αυτόν που κλέβει και το κράτος και τον πελάτη, γιατί κάνει τον κινέζο με τις αποδείξεις αλλά δεν σου κόβει τον ΦΠΑ, άρα και κλέβει το κράτος και εμένα - εσένα, όλους μας κάνοντας και τον μάγκα κάθε φορά που ανακοινωνεται αυξηση του ΦΠΑ...
Κυνήγι σ αυτούς που δεν πληρώνουν δασμούς, κυνήγι σε αυτούς που...που ...που...
5. και τέλος καλύτερη παιδεία και αν δεν ξέρουν πως να το κάνουν ας αντιγράψουν ενα επιτυχημένο σύστημα, ας λείπουν καλύτερα οι ελληνικές επινοήσεις.... Πάλι ξέφυγα απο το θέμα μου...οι Αγγλοι βουλευτές λοιπόν χρωστάνε και θα επιστρέψουν θέλουν δεν θέλουν τα παρακάτω ποσά : Gordon Brown - £12,415 Ken Clarke - £4,733 Patrick McLoughlin - £4,058 Caroline Spelman - £2,400 Andrew Lansley -£1,728 Nick Clegg - £910 Lord Mandelson - £800 Alex Salmond - £710 Jack Straw - £600 David Miliband - £434 αυτά για σήμερα ... καλό βράδυ και ο Θεός να βάλει το χέρι του υ.γ. και 6. ας το σταματήσουμε πλέον αυτό με την μεγάλη ιστορία μας και την χώρα που γέννησε την δημοκρατία κλπ κλπ γιατί αυτό μας κάνει ακόμα πιο μίζερους και φαντάζουμε ακόμα πιο κακομοιρηδες ...

9 σχόλια:

Σοφία on 14 Οκτωβρίου 2009 στις 12:15 π.μ. είπε...

Έχεις δίκιο σε όλα όσα λες... Ελπίζω σιγά-σιγά να αρχίζουμε να αλλάζουμε κι εμείς... κατά τα πρότυπα των βορείων.. γιατί όλες αυτές οι "δημοκρατικές" ασυλίες μόνο την ασυδοσία ευνοούν... ενώ ο λαός κοιμάται τον ύπνο του δικαίου!

Υ.Γ. Το ΜΩΡΟ όσο πάει και ομορφαίνει ;-)

KitsosMitsos on 14 Οκτωβρίου 2009 στις 9:46 π.μ. είπε...

Εδώ είμαστε έξυπνοι βρε. Τι να μας πούνε οι κουτόφραγκοι...

sadigi on 14 Οκτωβρίου 2009 στις 8:56 μ.μ. είπε...

είναι σαν να μιλάω εγώ
ομοιοπαθούσα βλέπεις
γιατί ήθελα να παίξω τον ήρωα κάνοντας κάτι δικό μου (ρούχα)και να μη χωθώ σε κάποια θεσούλα
τώρα νιώθω μεγάλος μ....ς

Natassa on 14 Οκτωβρίου 2009 στις 11:29 μ.μ. είπε...

@ Σοφία
μα για πολύ ύπνο λέμε και εντελώς απαράδεκτη κατάσταση ...
(α ωστε έτσι το μωρό!)...


@kitsosmitsos
μα ειδες?? είναι τόσο κουτοί που ουτε καν ενα παραδειγματάκι απο εμάς δεν παίρνουν!

@sadigi
αχ ρε σαντιγι....

Phivos Nicolaides on 15 Οκτωβρίου 2009 στις 10:52 μ.μ. είπε...

Ωραία τα τοποθετείς, αλλά ας μην κουραζόμαστε με τους "ηλίθιους" άλλους... Γούστο μας και καπέλο μας... είμαστε και οι πρώτοι (σχεδόν πάντα από την ανάποδη!). Οι αλήθειες πληγώνουν και φαίνεται ότι, δεν είμαστε ακόμη έτοιμοι, να τις αντέξουμε.

eleni on 17 Οκτωβρίου 2009 στις 1:45 μ.μ. είπε...

Νατάσσα,καλώς μας ήλθες πάλι!
Τα ίδια σκέφτομαι και πολλοί άλλοι συμπολίτες μας,αλλά μυαλό δε βάζουμε,όλο τους ίδιους επιλέγουμε.Φωνάζουμε,κατηγορούμε,όμως την κρίσιμη ώρα της κάλπης εκεί,το ίδιο μοτίβο.
Φιλιά!

kiki on 19 Οκτωβρίου 2009 στις 10:02 μ.μ. είπε...

Αχ πόσο δίκιο έχεις...

Γιάννης Καραμήτρος on 26 Οκτωβρίου 2009 στις 4:54 μ.μ. είπε...

Το σημανικότερο είναι το 5ο σημείο. Αν εμείς οι πολίτες δεν αποκτήσουμε την απαραίτητη πολιτική παιδεία πως θα εκλέγουμε ανθρώπους θα μας σέβονται;

Natassa on 26 Οκτωβρίου 2009 στις 6:27 μ.μ. είπε...

@Phivos
δεν αντέχω αλλο να νοιώθω ότι είμαστε παράσιτα ...δεν το μπορώ...


@ελένη
Ελένη δεν ειναι μόνο θέμα πολιτικών επιλογών, είναι θέμα παιδείας, είναι να μπορείς να υποστηρίξεις το δίκαιο, όμως τώρα δεν θα μακρηγορήσω και απλά θα σου πω ότι μέχρι την επόμενη Κυριακή θα γράψω μια περιπετεια μου των τελευταίων ημερών και θα καταλάβεις τι εννοώ και πως κάποιοι λεηλατούν την ελπίδα του κόσμου....

@κική
ναι κική μου ...

@ΙωάννηςΚ
καλώς ήλθες! σε γνωρίζω καλά από το δικό σου blog που το παρακολουθώ συχνά πυκνά :)
Ισχύει αυτό που έγραψα και στην Ελένη λίγο πιό πανω.
Και το τονίζω, δεν είναι θέμα πολιτικων επιλογών.
Ενας άνθρωπος πρέπει να ζει με αξιοπρέπεια σε μία δημοκρατική κοινωνία και να νοιώθει ασφαλής ακόμα και αν αυτος που κυβερνά έχει εντελώς διαφορετικές πολιτικές γραμμές, άλλωστε το δίκαιο είναι δίκαιο είτε είσαι δεξιός είναι κεντρώος είτε αριστερός, ...ας μην ξεμακρύνω (το χω αυτο ) αλλά σύντομα θα σας περιγράψω τι μου συμβαινει τον τελευταίο καιρό στην δουλειά μου και έτσι σίγουρα θα καταλάβετε πως και τι εννοώ.
Χαρηκα που σε συναντώ στο ιστολόγιο μου.