ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Τρίτη 28 Αυγούστου 2007

Εκκλησία

Μου την δίνει η εκκλησία ζητά βοήθεια από τους πιστούς για να συλλέξει τα απαιτούμενα για την "Αλληλεγγύη" και δίνει λεει μόνο 500.000 ευρώ. τα λεφτά που δίνει η μάνα μου, η θεία μου και η πεθερά μου είναι με ένα πρόχειρο υπολογισμό 1 ευρώ η καθεμία (θα τα λογαριάσω απο αρχής ευρώ γιατί πριν έβαζαν κατοσταρικο μεταλλικό) οπότε έχουμε καθε Κυριακή 3 ευρώ * 50 κυριακές (μπορεί να κάνουν και μία κοπάνα)=150 + κάθε Τετάρτη - Παρασκευή -Σαββατο την σαρακοστή 3 + 3 + 3 = 9 * 8 εβδομάδες = 72 Μεγαλοβδομάδα πρωί - βράδυ και Κυριακή των Βαίων 3 + 3 + 3 = 9 * 8 μέρες = 72 Χριστούγεννα - Πρωτοχρονιά (είναι χουβαρντούδες ταλιράκια βάζουν)μ 3*5 = 15 * τουλάχιστον πέντε φορές που θα πάνε = 75 των ψυχών επί τόπου στο νεκροταφείο δίνουν από 10 -20 οπότε λογαριάζω 15 3*15 = 45 Κηδείες μνημόσυνα (πτου πτου μακριά από εμάς) να βάλω πάνω κάτω αλλά 15 κατ ατομο 3*15 = 45 Γάμοι βαφτίσεις κλπ (εμείς κάθε σ.κ το καλοκαίρι εχουμε γάμο οπότε θα βάλω περίπου 16 μυστήρια) 3* 16 = 48 ειδικά προσκυνήματα π.χ. Τήνο Πάρο ή άλλες διάσημες Μονές ή εκκλησίες 15 ευρώ ανά άτομο 3*15 = 45 ------- ετησίως οι τρείς μαζί 552 552 * 5 χρόνια = 2.760 ευρώ (ελπίζω ο άνδρας μου να μην διαβάσει αυτό το ποστ , είναι και σε ευαίσθητη ηλικία) δηλαδή μόνο που το σκέφτομαι θα με πιάσει τρέλα ΤΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ????

6 σχόλια:

kiki on 29 Αυγούστου 2007 στις 1:29 μ.μ. είπε...

Η εκκλησία πολλές φορές κάνει ό,τι μπορεί για να διώξει τον κόσμο... Δεν είναι όλοι έτσι, αλλά είναι πολλοί...

Natassa on 29 Αυγούστου 2007 στις 6:56 μ.μ. είπε...

Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα, αλλά μάλλον δεν ξεκαθάρισα κάτι, δεν εννοώ αυτούς τους καλούς παπάδες που όχι μόνο ιερείς είναι αλλά κάνουν και κοινωνικό έργο, ζουν ταπεινά, συμπαραστέκονται στον κόσμο κλπ αυτούς τους εκτιμώ και τους σέβομαι. Ειμαι όμως αντίθετη με την διοίκηση της εκκλησίας με αυτούς που έχουν τεράστιες κοιλιές και πολλά εκατομμύρια ευρώ στους λογαριασμούς τους και είναι αυτοί που λαμβάνουν τις αποφάσεις για το πόσα θα δώσουν στους πυροπαθείς.
Είμαι κάθετα αντίθετη ή μάλλον να το πω διαφορετικά λυπάμαι να κάνουν τηλεμαραθώνιους για την κιβωτό αυτού του αγίου ανθρώπου του Παπα Αντώνη, ενώ η ίδια η εκκλησία θα έπρεπε να τον παρακαλάει και να του δίνει ότι χρειαζεται. Η εκκλησία σας (γιατί εμείς είμαστε άλλη αρχιεπισκοπή και εμείς έχουμε ακόμα πιό καυτά θέματα π.χ. μονή Τοπλού που δεν βοηθάει άνθρωπο και μετρά την περιουσία σε δις, ) η εκκλησία σας λοιπόν που έχει από το 5% της Εθνικής τράπεζας, τον λαιμό της βουλιαγμένης, εκατοντάδες ακίνητα καουτε και αυτοί ξέρουν πόσα μέτρα ακτογραμμής στην αττική που το εκμεταλλευονται και τόσα άλλα και τον οβολό των πιστών ΑΠΛΑ νομίζω ότι η αυτή η στάση είναι προκλητική .

νατασσΆκι on 30 Αυγούστου 2007 στις 7:59 π.μ. είπε...

"Πάτησες" στο ευαίσθητο σημείο μου τώρα....
Αν και το διάβασα καθυστερημένα (ξέρεις)δεν μπορώ να μην συμφωνήσω απόλυτα - και για τη μονή Τοπλού, που μας πονάει κι ας είμαστε μακρυά....

Εδώ που μένω, στην Πετρούπολη, στο Ποικίλο Όρος,έχουμε επίσης χρόνια πρόβλημα...σκέψου ότι έχουν σταματήσει τα έργα για σχολείο (!) στην περιοχή, γιατί η εκκλησία της Λαμίας(!) διεκδικεί την περιοχή....

Καλημέρα Νατάσσα μου.

Natassa on 30 Αυγούστου 2007 στις 10:18 π.μ. είπε...

και είναι να μην σε πιάνει φρίκη με αυτούς τους χειρισμούς?
εγώ πιστεύω και έχω πολλές φορές την ανάγκη να πάω στην εκκλησία και καλούς παπάδες έχει ...αλλά με όλα αυτά τα αγκάθια που έχει η εκκλησία εγώ βλέπω μία έντονη τάση προς την αθεϊα στην Ελλάδα και ποιός δεν συμφωνεί μαζι μου???

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Περισσότερο δεν γίνεται! Έχω επίσης να σου πω ότι το post είναι καταπληκτικό! Χαράς το κουράγιο σου που έκανες τόσους υπολογισμούς! Σκέψου και το άλλο: πόσες φωτιές πιάνουν περιοχές διεκδικούμενες από την Εκκλησία. Αυτό εφέτος το ανακάλυψα από τα ΜΜΕ...

Natassa on 30 Αυγούστου 2007 στις 3:56 μ.μ. είπε...

μην μου βάζεις τέτοιες σκέψεις μην...