ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Τρίτη 14 Αυγούστου 2007

Δίλημμα.

Εδώ υπάρχει ένα σημαντικό πρόβλημα. Κάθε φορά που πάω να γράψω το β΄μέρος για την Μαγιόρκα όλο κάτι γίνεται (την μία χάνω το ποστ ένα κλικ πριν το δημοσιευσω μετά κολλάει ο υπολογιστής, μετά έχουν πρόβλημα οι φωτογραφίες ) οπότε ας το αφήσω προς το παρόν και θα ήθελα πολύ να γράψω ή για τα αγαπημένα μου ταξίδια ή για το πόσο εύκολο τελικά είναι να ταξιδεύεις με παιδιά, μικρά παιδιά. Ιδού το δίλημμα, τι να διαλέξω? Αλήθεια εσάς πιο είναι το αγαπημένο σας ταξίδι? πάω να γράψω....

4 σχόλια:

Σοφία on 15 Αυγούστου 2007 στις 8:49 μ.μ. είπε...

Χαίρομαι που επέλεξες να γράψεις για αγαπημένα ταξίδια, αν και το θέμα για τα ταξίδια με παιδιά είναι επίσης ενδιαφέρον :-)

Το δικό μου πιο αγαπημένο ταξίδι μέχρι στιγμής είναι η περιοδεία στα Χριστουγεννιάτικα παζάρια της Γερμανίας. Είναι ό,τι μου αρέσει περισσότερο από τη γιορτή των Χριστουγέννων.

witchofdaffodils on 16 Αυγούστου 2007 στις 10:42 π.μ. είπε...

μμμ, μουμπλε μουμπλε.. αγαπημένο είναι αυτό που δεν έχω πάει!
α)βλ.σχόλιο παραπάνω
β)λατινική Αμερική

Η Δύση έχει ομορφιές αλλά μου φαίνεται προβλέψιμη..

από όσα πήγα ψηφίζω Αίγυπτο δαγκωτό.

kiki on 16 Αυγούστου 2007 στις 5:35 μ.μ. είπε...

Τα γερμανικά χριστουγεννιάτικα παζάρια είναι κι εμένα στα σχέδιά μου.
Η Αμερική (όχι λατινική δυστυχώς), θα παίξει του χρόνου.
Εκεί που πάντα πάω ευχαρίστως είναι η Ιταλία για πολλούς λόγους...

Natassa on 16 Αυγούστου 2007 στις 11:25 μ.μ. είπε...

@ sofia
μολις κλείσω το ταξίδι στον Λίβανο (αν κλείνει) και την Μαγιόρκα θα γράψω την εμπειρία μου να ταξιδεύω με το παιδί μου.
Θα πρέπει να είναι υπέροχα τα χριστουγεννιάτικα ταξίδια, λόγω δουλειάς δεν ταξιδεύω ποτέ Χριστούγεννα :)
@Witch και εμένα μ άρεσε η Αίγυπτος, δυνατό ταξίδι γεμάτο συγκινήσεις, θα ξαναπήγαινα ευχαρίστως, μέχρι και στο Αρχαιολογικό μουσείο θα ξαναπήγαινα (αποφεύγω τα μουσεία γενικώς και ειδικώς)
@ Κική μου Ιταλία έγγυηση ...