ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2008

London calling!

Οσοι επισκέπτεστε το Blog μου θα έχετε καταλάβει ότι για διάφορους λόγους δεν πολυσυμπαθώ το Λονδίνο, όμως οι ενδείξεις λένε άλλα και επειδή σαφώς έχω δηλώσει ότι κατα πάσα πιθανότητα, λέμε τώρα, δεν είμαι εγώ αυτή που είμαι σωστή και ΟΛΟΙ οι άλλοι λάθος, λέω λοιπόν ότι μάλλον το Λονδίνο έχει την ομορφιά του και επειδή το τεστ που έβγαλε στην φόρα η Σοφία και που απ οτι φαίνεται όλοι το κάναμε και που απο ότι ξαναφαίνεται ΜΟΝΟ εγώ βγήκα "You belong to London" λέω τελικά να του δώσω μια τρίτη ευκαιρία, και επειδή το καλοκαίρι από εδώ (Κρήτη) είναι πιο εύκολο να πας στο Λονδίνο από ότι στην Σαντορίνη, ας κανονίσω ένα σ/κ, ΟΠΟΤΕ οι απανταχού Λονδινο-φιλοι παρακαλώ ας μου γράψουν αν ξέρουν την καλύτερη δ/νση με δίσκους (βινύλια) τουλάχιστον να έχει ένα στόχο το ταξίδι :)

6 σχόλια:

KitsosMitsos on 27 Ιανουαρίου 2008 στις 6:33 μ.μ. είπε...

Χαχα! Απίστευτη δικαιολογία για ένα - ομολογουμένως - όμορφο ταξίδι!
Άντε, με το καλό αυτή τη φορά.

Manos S. on 27 Ιανουαρίου 2008 στις 10:09 μ.μ. είπε...

χαχαχαχα ωραία αφορμή!! :)

elie on 28 Ιανουαρίου 2008 στις 12:57 μ.μ. είπε...

Δεν μπορώ να σε βοηθήσω στο ερώτημά σου δυστυχώς, αλλά μιας και το 'φερε η κουβέντα κι εμένα κάτι άσχετο μου βγήκε στο εν λόγω τεστ... Μιλάνο (από πού κι ως πού εγώ Μιλάνο????)

moukelis on 28 Ιανουαρίου 2008 στις 7:32 μ.μ. είπε...

Ωραία,καλά έκανες και το πήρες απόφαση,είμαι σιγουρη ότι θα περάσεις τέλεια!Δυστυχώς σε δισκάδικο δεν πήγαμε,αλλά οι μόνιμοι κάτοικοι θα ξέρουν να σου πουν σίγουρα.. :@)

Natassa on 29 Ιανουαρίου 2008 στις 9:54 π.μ. είπε...

@kitsomitsos - mpampakas
εσείς γελάτε αλλά εγώ την αλήθεια λέω :)


@elie
είδε το τεστ την φώτο, μεγάλα γυαλιά, στυλ, ....λέει Μιλάνο θα είναι :-)

@moukelis
νομίζω ότι αξίζει μια ευκαιρία τελευταία, και αν δεν μ αρέσει πάλι, δεν χάλασε και ο κόσμος, αλπά θα αποτελώ την εξαίρεση που θα επιβεβαιώνει τον κανόνα!

Crazy Tourists on 31 Ιανουαρίου 2008 στις 1:08 μ.μ. είπε...

Ενάς από τους λόγους που θέλω να πάω στο Λονδίνο είναι αυτός! Τα εν αθήναις δισκοπωλεία τα έχω ρουφήξει...Πρέπει να αλλάξω παραστάσεις. Έχει πολυ καλά δισκάδικά στο Camden!
Παω να ετοιμαστώ, να παίξω και γω στην ποίηση!

Την καλημέρα μου!
CrazyTourist1