ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2007

Κρήτη. Από την Σητεία στην Ελούντα. 2ο μέρος.

Συνεχίζοντας την διαδρομή που ξεκίνησα την προηγούμενη Κυριακή, φτάνουμε στο κόλπο του Μιραμπέλλου λίγο πριν τον Άγιο Νικόλαο, στην παραλία της Αμμουδάρας στον Άγιο Νικόλαο στον παραλιακό δρόμο , πάνω από την μαρίνα στην πανέμορφη λίμνη της πόλης και αν στρέψουμε την πλάτη μας στην λίμνη, από το ίδιο ακριβώς σημείο, η θέα προς το λιμάνι και φτάνουμε στον κόλπο της Ελούντα συνεχίζεται ...

15 σχόλια:

νατασσΆκι on 14 Οκτωβρίου 2007 στις 10:29 μ.μ. είπε...

Πολύ όμορφες, Νατάσσα μου - τις "κλέβω" (για τον υπολογιστή μου!) και περιμένω το επόμενο μέρος...

Καλή εβδομάδα - και φιλιά στο μπομπιράκο σου.

KitsosMitsos on 14 Οκτωβρίου 2007 στις 10:29 μ.μ. είπε...

Τώρα που πιάνουνε και οι βροχές, τα μέρη φαίνονται ακόμη καλύτερα... Συνέχισε έτσι. Ευχαριστούμε.

Natassa on 15 Οκτωβρίου 2007 στις 8:34 π.μ. είπε...

καλημέρα και καλή εβδομάδα :)
@νατασσακι
σας έχω σπέσιαλ φώτο για την επόμενη εβδομάδα :)
@kitsomitsos
και που να δεις μια μαυρίλα που έχουμε εδώ σήμερα! επιτέλους!

kiki on 15 Οκτωβρίου 2007 στις 12:53 μ.μ. είπε...

Όμορφες Νατασσούλι μου. Όμορφα μέρη. Καλή εβδομάδα!

Natassa on 15 Οκτωβρίου 2007 στις 3:36 μ.μ. είπε...

@oneiromageiremata
είναι όντως καταπληκτική διαδρομή:)

Ανώνυμος είπε...

Γιούπι! Κάνει κρύο!!! «Βρώμικο παιδάκι»!!!! Ακόμα γελάω!

witchofdaffodils on 16 Οκτωβρίου 2007 στις 10:10 π.μ. είπε...

λίγες φωτό ακόμα να βάλετε αγαπητή και μεταναστεύω στην παραμεθόριο :))

Natassa on 16 Οκτωβρίου 2007 στις 10:28 π.μ. είπε...

@ witch
έχω και πιο καλές, αλλά τις κρατάω για δύσκολες μέρες με κρύο και βροχές !

Crazy Tourists on 16 Οκτωβρίου 2007 στις 12:08 μ.μ. είπε...

Υπέροχες φωτογραφίες!
Μου θύμισες μέρη που έχω χρόνια να δω!!
Περιμένω τη στνέχεια!

CrazyTourist2

Natassa on 16 Οκτωβρίου 2007 στις 4:16 μ.μ. είπε...

@crazy2
η συνέχεια θα μπει όταν οι καιρικές συνθήκες θα θυμίζουν χειμώνα :)

andreas athanasopoulos on 16 Οκτωβρίου 2007 στις 7:33 μ.μ. είπε...

poly omorfa se ayta ta merh hmoyn kai egv to kalokairi

haridimos on 16 Οκτωβρίου 2007 στις 10:15 μ.μ. είπε...

Ααααααααααχχχ πατρίδα :-)

Natassa on 17 Οκτωβρίου 2007 στις 10:41 π.μ. είπε...

@haridimos
έχει και συνέχεια :)

@antarths
το όνομα Mirabello δεν είναι τυχαίο!

Unknown on 17 Οκτωβρίου 2007 στις 7:54 μ.μ. είπε...

Φιλενάδι μου τι μου κάνεις τώρα...πόσο θα ήθελα να ήμουν εκεί και πότε θα βγει ένα μηχάνιμα που θα μεταφέρει και μυρωδιές!!!!!

Natassa on 17 Οκτωβρίου 2007 στις 9:19 μ.μ. είπε...

αυτό με στεναχωρεί φιλενάδι μου που βλέπω όλες αυτές τις ομορφιές και ούτε το ήμισυ μπορώ να μεταφέρω με τις φωτό ούτε αυτά τα τρελά αρώματα ...:) δε για το αεράκι ... εσύ δεν το ξέρεις αυτό το αεράκι ...δεν υπάρχει το καλοκαίρι, είναι φθινοπωρινό ...
φιλιά και να είστε καλά :)