ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2007

H Aθήνα από την ματιά του επισκέπτη.

Η ερώτηση που μένετε, έδωσε τα εξής αποτελέσματα: Aθήνα 53% Ηπειρωτική Ελλάδα 7% Νησιωτική Ελλάδα 7% Εξωτερικό 30% (1% χάθηκε στον δρόμο ) απλά επιβεβαιώθηκε ότι οι περισσότεροι επισκέπτες του blog μου μένουν στην Αθήνα και έτσι λοιπόν αποφάσισα να φτιάξω σιγά σιγά ένα ποστ και να σας δείξω τι αρέσει σε κάποιον επισκέπτη ή μάλλον η Αθήνα από την ματιά του επισκέπτη και όχι του μόνιμου κατοικου. Κατά τα άλλα, επειδή δεν βλέπω φως για ταξίδι, ευτυχώς που υπάρχουν τα βιβλία και το ιντερνετ και ταξιδεύω έτσι... προς το παρόν ταξιδεύω με το υπέροχο βιβλίο του Hugh Palmer "The most beautiful villages of the Loire"

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλή η ιδέα σου. Για να σου πω την αλήθεια, έχω σκεφτεί και εγώ να αρχίσω να βλέπω την Αθήνα και λίγο σαν τουρίστας. Όχι μόνο για να ανεβάσω post, αλλά και για να τη γνωρίσω από την... άλλη πλευρά της. Τώρα, που θα βρω τον χρόνο να το κάνω ...;

Natassa on 16 Οκτωβρίου 2007 στις 8:41 μ.μ. είπε...

εμένα μ αρέσει τρελά η Αθήνα, είναι η πιό ζωντανή πόλη της Ευρώπης και προσωπικά θα ήθελα πολύ να διαβάσω και τις δικές σας γνώμες για την Αθήνα.

Natassa on 16 Οκτωβρίου 2007 στις 8:41 μ.μ. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
KitsosMitsos on 16 Οκτωβρίου 2007 στις 10:08 μ.μ. είπε...

Όμορφα τα ταξίδια έστω και βιβλιοφαγικά. Σε ξεναγούν σε διαφορετικά μονοπάτια του μυαλού που βγάζουν παντού και πουθενά. Ενδιαφέρουσα προσέγγιση, αν μη τι άλλο.

νατασσΆκι on 17 Οκτωβρίου 2007 στις 7:37 π.μ. είπε...

Η Αθήνα είναι όμορφη πόλη, αν ξέρεις να την "δεις"
Άλλα συχνά είναι ανυπόφορη, να ζεις σ' αυτήν - μην αρχίσω τη γκρίνια, πρωί-πρωί!

Καλημέρα νατάσσα μου :))
καλά ταξίδια - έστω..και "χάρτινα" !

:))

kiki on 17 Οκτωβρίου 2007 στις 3:03 μ.μ. είπε...

Εγώ την Αθήνα τη βλέπω μόνο σαν τουρίστας, σαν ευκαιρία να δω φίλους. Για να ζήσω εκεί, ούτε λόγος!

witchofdaffodils on 17 Οκτωβρίου 2007 στις 4:13 μ.μ. είπε...

ωραία ιδέα νατάσσα,ένα ταξίδι στην πόλη που ζούμε:))

deli, don't break our heart,
αγαπάμε Αθήνα!

Crazy Tourists on 18 Οκτωβρίου 2007 στις 12:52 π.μ. είπε...

Και κοίτα να δεις χτες που βολτάραμε στην Πατησίων λέω στο έτερον ήμισυ "Ρε συ καμιά φωτογραφία από την Αθήνα έχουμε??"...Τελικά μόνο από μια ανάβαση στην Ακρόπολη βρήκαμε, και αποφασίσαμε και μεις να αρχίσουμε να το παίξουμε και λίγο τουρσίτες στην πόλη μας! Όλα τα μεγάλα ταξιδιωτικά πνεύματα συναντώνται :P

Καλό βράδυ!

KitsosMitsos on 18 Οκτωβρίου 2007 στις 2:16 μ.μ. είπε...

Τουρίστες στην πόλη μας. Ένας τρόπος επιβίωσης και ψυχολογική μέθοδος για να αποφύγουμε να τρελαθούμε!
Ενδιαφέρουσα πρόταση...

Crazy Tourists on 19 Οκτωβρίου 2007 στις 6:47 μ.μ. είπε...

Εμένα πάλι που δε μου αρέσει η Αθήνα...
Πάντως ο τρελοτουρίστας μου έχει δίκιο! Θα αρχίσουμε να κουβαλάμε φωτογραφική μαζί μας! Μπορεί στο τέλος να τη συμπαθήσω κιόλας!

CrazyTourist2

ΥΓ. Άλλο ήθελα να σχολιάσω άλλο σχολίασα τελικά!! Ωραίο βιβλιαράκι!!

Σοφία on 20 Οκτωβρίου 2007 στις 3:11 μ.μ. είπε...

Πολύ ωραία ιδέα. Σκεφτόμουν κι εγώ να φτιάξω ένα ποστ αποκλειστικά με φωτογραφίες που τράβηξαν οι φιλενάδες μου όταν ήρθαμε για μίνι-διακοπές στην Αθήνα πριν 2 χρόνια.

Προσωπικά η Αθήνα μου αρέσει πάρα πολύ, ειδικά μετά τη δύση του ήλιου!

Juanita La Quejica on 20 Οκτωβρίου 2007 στις 11:56 μ.μ. είπε...

Συμφωνώ ότι η Αθήνα είναι από τις πιο ζωντανές πόλεις στην Ευρώπη, επί 24ωρου βάσεως.
Ταυτόχρονα η πιο άσχημη, η πιο βρώμικη, η πιο μολυσμένη, η λιγότερο πράσινη, με τον περισσότερο θόρυβοη λιγότερη φιλική στον πολίτη και κυρίως στον μόνιμο κάτοικο.
Αν είχα την δυνατότητα (όταν προσπαθήσαμε το επαγγελματικό στάθηκε αξεπέραστο εμπόδιο), θα είχα φύγει ρίχνοντας μαύρη πέτρα πίσω μου πολλά χρόνια πριν. Τόση ασχήμια, δεν την αντέχω, μου χαλά την καθημερινότητά μου.

Juanita La Quejica on 20 Οκτωβρίου 2007 στις 11:57 μ.μ. είπε...

Μαγευτικά τα κάστρα του Λίγηρα;
Πολύ ενδιαφέρον φαίνεται το βιβλίο, καλή ανάγνωση, καλό "ταξίδεμα".

Ανώνυμος είπε...

Φωτογραφικά βιβλία........η αδυναμία μου :)

Natassa on 22 Οκτωβρίου 2007 στις 7:40 μ.μ. είπε...

@ ηλιογράφος
... υπέροχα ...και με κείμενα μαζί.