ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2007

blogo- παίχνιον... 2 σε 1.

Τις τελευταίες μέρες έχω λάβει δύο προσκλήσεις για παιχνίδια. H πρώτη ήταν από την άλλη Νατάσσα (sweetpotatonatassaki) για να σας δείξω την αγαπημένη μου κούπα, και η δεύτερη ήταν πάλι από την Νατάσσα και από την Κική (οneiromageiremata) για να σας δείξω αγαπημένα και χρήσιμα πράγματα. Ας αρχίσω από την κούπα ή μάλλον τις κούπες, καθημερινά πίνω ένα διπλό espresso σκέτο χωρίς ζάχαρη σε αυτή εδώ την κούπα που ήταν δώρο από την εταιρεία που αγοράζω τον καφέ, (αυτό είναι ένα από τα καλά του να ζεις σε παραμεθόριο περιοχή, δεν βρίσκεις ότι θέλεις, παίρνεις τηλ. δίνεις παραγγελία, σε ρωτάνε έχετε καφετέρια, λες όχι είναι για το σπίτι μου και για την δουλειά μου, μ αρέσει ο καφές σας αλλά δεν τον βρίσκω εδώ, αυτοί εκτιμούν ότι μπαίνεις στον κόπο κλπ κλπ και τσουπ σου στέλνουν και μία εξάδα φλυτζάνια μεγάλα και μία μικρά, την άλλη σου στέλνουν δείγματα από σοκολάτα κλπ κλπ... ) Καμια φορά τον χειμώνα, τις Κυριακές μ αρέσει να φτιάχνω μια μεγάλη κανάτα καφέ φίλτρου και να τον σιγοπίνω όλη την μέρα και τότε μ αρέσει να πίνω τον καφέ ή σ΄αυτή την κούπα επίσης αυτή είναι η αγαπημένη κούπα του άνδρα μου και αυτή του γιου μου. και πάμε τώρα στο δεύτερο παιχνίδι... σκέφτομαι τι είναι αυτό που θεωρώ αγαπημένο αντικείμενο ... ή δεν μου έρχεται κάτι στο μυαλό ή δεν αγαπάω τίποτα υλικό. Θεωρώ πολλά πράγματα χρήσιμα και απαραίτητα π.χ. αυτό σε αυτό το ευρετήριο μαζεύω πάνω από 10 χρόνια δ/νσεις και τηλέφωνα, και το ημερολόγιο είναι παντελώς απαραίτητο, διότι ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι... όσο για το κινητό ...δεν ήταν και δεν είναι απαραίτητο αλλά .... δεν υπάρχει αλλά, πάει σετάκι με τα κλειδιά. Στικάκια αποθήκευσης, μεγάλη εφεύρεση, ούτε cd ούτε δισκέτες, ούτε να κουβαλάς δεξιά και αριστερά το laptop. αλλά όχι δεν έχω αγαπημένα πράγματα, δηλαδή αν χάσω και κάτι δεν χάλασε ο κόσμος. Καλύτερα να μην είμαι τόσο απόλυτη, αν χάσω κάτι από τα παρακάτω ίσως στεναχωρηθώ λίγο τους δίσκους μου(και ήδη έχει συμβεί μια φορά) τα βιβλία μου τα cd μου και επίσης τα μικροπράγματα που μαζεύω από τα ταξίδια για την κουζίνα μου αυτά... με την σειρά μου θα ήθελα να προσκαλέσω την Πέννυ (πυξίδα) την Σοφία (red nights) η Σοφία την κούπα μας την έδειξε, ας μας δείξει τα αγαπημένα :) τους CrazyTourists και τον αγαπητό kitsomitso με το υπέροχο όνομα που έχει ρίξει μαύρη πέτρα τις τελευταίες μέρες.

12 σχόλια:

kiki on 26 Οκτωβρίου 2007 στις 6:50 μ.μ. είπε...

Ωωωω...αγαπημένα πραγματάκια και κουπίτσες του Νατασσουλίου...σμακ!

Ανώνυμος είπε...

τα δικα μου αντικειμενα ειναι ελλαδα...κλαψ..ωραιες η κουπες αλλα θα προτιμουσα τα βιβλια μου αρεσει να διαβαζω τα παντα...την καλησπερα μου..

νατασσΆκι on 26 Οκτωβρίου 2007 στις 7:35 μ.μ. είπε...

Πολύ όμορφες οι κούπες, Νατάσσα μου! Ειδικά του μικρού! :))
Μα και τα βιβλία, οι δίσκοι σου (κι εσύ βινύλια, ε;;), τα CD...
Χαχα! Κι εμένα μ' αρέσει να μαζεύω πραγματάκια για την κουζίνα! :)))

Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!
:))

Σοφία on 27 Οκτωβρίου 2007 στις 1:39 π.μ. είπε...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση και θα ανταποκριθώ με την πρώτη ευκαιρία.

Περισσότερο απ' όλα μου άρεσαν τα γαλάζια μπωλάκια. Από πού είναι;

Natassa on 27 Οκτωβρίου 2007 στις 9:15 π.μ. είπε...

@ Σοφία
από την Μαγιόρκα ! ... στο 'πα πρέπει να πας :) .... τα υπόλοιπα εκτος του μύλου είναι για το λάδι και έχω μεγάλη συλλογή!
@ νατασσάκι
είδες κούπα που του αρέσει, από την άλλη μεριά έχει μια μπετονιέρα!
@argentina_hellas
και σε μένα αρέσει να διαβάζω τα πάντα (πλην ψυχολογίας:) )
@oneiromageiremta
είδες Κικίτσα τα πραγματακια μου :) εγώ πάντως θα ήθελα ένα από τα γλυκάκια που έβγαινα΄ν απο τον φούρνο!!

moukelis on 27 Οκτωβρίου 2007 στις 11:26 π.μ. είπε...

Είναι όλα τόσο ωραια...Πολλά βιβλία βρε παιδί μου.Κι εγώ έχω βινύλια,πάααααρα πολλά.Αλλά οι κουπίτσες σας οικογενειακώς είναι πολύ ωραίες,θα συμφωνήσω με τη Σοφία ότι η πιο γλυκιά είναι του μικρού.

Natassa on 27 Οκτωβρίου 2007 στις 11:48 π.μ. είπε...

@moukelis
τα βινύλια δεν τα βάζω φώτο να μην μου τα ματιάξετε! ;)

Crazy Tourists on 27 Οκτωβρίου 2007 στις 2:41 μ.μ. είπε...

Εμένα πάλι μ'αρέσει περισσότερο η κούπα του άντρα σου! Να ξυπνάας το πρωί, να πείνεις τον καφέ σου και παράλληλα να ονειρεύεσαι σε ποιο σημείο του χάρτη θες να πας! Τέλειο!!
Ο μύλος είναι πολύ όμορφος! Από πού κατάγεται;
Φιλιά!!

CrazyTourist2

ΥΓ. Στο παιχνίδι όπως είδες αυτοπροσκλήθηκα μετά από προτροπή της αγριοκερασοzouzounas, αλλά ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ για την πρόσκληση! :)

Natassa on 27 Οκτωβρίου 2007 στις 4:24 μ.μ. είπε...

@ crazy2
τον μύλο τον πήρα απο το Λονδίνο το Ιανουάριο του 1999:)
Η κούπα του άντρα μου ήταν δική μου αλλά μου την κατάσχεσε όχι γιατί του αρέσει ο χάρτης αλλά γιατί είναι πολύ λεπτή και χωράει τόσο καφέ όσο αυτός θέλει.

Σοφία on 28 Οκτωβρίου 2007 στις 12:48 π.μ. είπε...

Πρέπει, πρέπει, το ξέρω. Με την πρώτη ευκαιρία!

Ανώνυμος είπε...

Με εντυπωσιάζει η τάξη που υπάρχει στα πράγματά σου. Και ειδικά εκείνο το έπιπλο με τα συρτάρια για τα cd! Σαν αυτά που είχαν τα παλιά δισκάδικα είναι!!!

Μου αρέσει επίσης και το χρώμα στο ξύλο! Μάλλον έχουμε παρόμοιο...

Αλλά σε ό,τι αφορά στις κούπες, εκείνη για τον καφέ που διαρκεί ώρες είναι περισσότερο του γούστου μου!

Ευχαριστώ για την πρόσκληση, πρέπει να σκεφτώ και τι να πρωτοδιαλέξω... Το σκυλί πιάνεται; Χε Χε!

Α, και οι θρησκευτικές εικόνες μου αρέσουν πολύ!

Natassa on 28 Οκτωβρίου 2007 στις 8:00 π.μ. είπε...

@ Σοφία
σε καταδιώκει η Μαγιόρκα ... εγώ πάντως αν έμενα σε μέρος που με μία πτήση θα ήμουν εκεί θα πήγαινα για διήμερο, Σάββατο πρωί με Κυριακή βράδυ, για μένα είναι λίγο πακέτο να πάω μόνο για 2-3 μέρες διότι μην τρελαθούμε, 4 πτήσεις είναι πολύ για σ/κ και κοστίζει και ακριβά :(
αλλά ευχαρίστως ξαναπάω του χρόνου το καλοκαίρι μία εβδομάδα, έτσι να ξεκουραστώ να κάνω βόλτες αλλά και θάλασσα, θάλασσα ποοοολυ ζεστή μα πάρα πολύ ζεστή λέμε.
όσο έβλεπα τις πτήσεις από Αγγλία και Γερμανία για 20 -30 ευρώ μαζί με τους φόρους με πιανε ταραχή!!!
@Πέννυ
αυτό το spaces το ξεχνάω :( ... άσε που δεν μπορώ να κάνω comment
αλλά θα το φτιάξω!
Οσο για την τάξη ...χμ χμ ... μόνο στα cd επικρατεί τάξη! αναγκαστικά γιατί διαφορετικά δεν βρίσκουμε τίποτα. Εχω 3 αγαπημένες εικόνες, αυτή που φαίνεται στη φώτο και άλλες 2, η μία είναι η Αγία Υπομονή που μου την έδωσαν στα εγκαίνια μίας επιχ/σης .... χωρίς σχόλιο, και η άλλη είναι ... θα σας διαφωτίσω με ποστ και φώτος!!
αναμένω να δω τα δικά σου απαραίτητα και αγαπημένα!