ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2007

Μινι Ταξιδιωτικός οδηγός Αμστερνταμ.

Πως φτάνουμε? μάλλον με Ολυμπιακή διότι χάλια η Ολυμπιακή (κατά πολλούς, αλλά όχι για μένα, αλλά πιο χάλια η KLM) H klm είναι μια εταιρεία που κατά καιρούς δίνει συμπαθητικές τιμές, όμως προσπαθώντας να την χαρακτηρίσω κάπως, το μόνο που μου ρχεται στο μυαλό είναι ότι είναι μια μίζερη εταιρεία. Δεν νομίζω ότι είναι του παρόντος να εξηγήσω γιατί το λέω αυτό, αφού ούτως ή αλλιώς έχω σκοπό να γράψω αργότερα για διάφορες εταιρείες, απλά να τονίσω ότι δεν είχα κάποια κακιά εμπειρία, απλώς νομίζω ότι πάσχει από πως να το πω.... νευρική ανορεξία!!! σαν αυτο που κάνεις δίαιτα δίαιτα δίαιτα και στο τέλος παθαίνεις νευρική ανορεξία. Τρέχουσες τιμές με ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ Για τον Οκτώβριο €90 το οne way συν φόρους αεροδρομίων και 1350 μίλια icarus στο λογαριασμό για κάθε διαδρομή. Η KLM έχει προσφορά €250 με return συμπ. τους φόρους αεροδρομίων και μόνο το 25% των μιλίων flying blue (κοινό σύστημα συλλογής μιλίων με την airfrance). Οσο δε για μας τους νησιώτες πάμφθηνες πτήσεις μέχρι τέλος Οκτωβρίου με την Transavia απο Κρήτη ή Ρόδο ή Κω κλπ. Το αεροδρόμιο του Amsterdam είναι το Schiphol και εδώ θα βρείτε πληροφορίες πως θα φύγετε απο το αεροδρόμιο με ΜΜΕ Φυσικά υπάρχει και το τραίνο και το αυτοκίνητο σε συνδυασμό με μια μίνι κρουαζιέρα στην Αδριατική αλλά έχετε τόσο χρόνο? Ξενοδοχεία? Τα συστήματα κρατήσεων παρέχουν ασφάλεια και τηρούν τις δεσμεύσεις τους όπως σας είπα και στο προηγούμενο ποστ. Την πρώτη φορά έμεινα στο Mercure Amsterdam Arthur Frommer ένα πολύ συμπαθητικό ξενοδοχείο αλλά όχι σε τόσο καλή θέση. Στο κέντρο κοντά σε όλες σχεδόν τις πλατείες έχει τόσα πολλά όμορφα ξενοδοχεία, που αξίζει λίγο ψάξιμο παραπάνω. αναφέρω ενδεικτικά το hotelres και το venere . Eνας υπέροχος τρόπος να απολαύσει κάποιος το Αμστερνταμ είναι να ενοικιάσει ένα ποδήλατο. Τώρα το ερώτημα είναι που να πρωτο-πάω? Εγώ λοιπόν αν πήγαινα τώρα στο Ams. το πρώτο πράγμα που θα έκανα θα ήταν να πάω στο Leidseplein. Είναι ίσως μία εκ των διασημοτέρων πλατειων στον Ams. Kοσμοσυρροή, πολυφυλετικότητα, θέατρα, Bar, Coffe shops, μαγαζιά, εστιατόρια, και πολλά Clubs και με το διασημότερο εκείνης της εποχής το Paradiso με live μουσική που τουλάχιστον εμένα πολύ μ άρεσε. foto by Jassy50/Flickr foto by gen.Gibson/flickr θα έπινα ένα καφέ σε ένα από τα χαριτωμένα καφέ στην flower market. και αν ήμουν τυχερή να ταξιδεύω μαζί με την φίλη μου την Άννα θα κάναμε πάλι όλη αυτή την ατελείωτη πλάκα με τα ολλανδικά σαμπώ. συνεχίζεται....... ---------------------------------------- σ αυτό το αφιέρωμα συμμετέχουν επίσης Σοφία Rednights CrazyTourists one world και σκιάγματα Juanita Sobreviviendo και ο Κιτσομήτσος

16 σχόλια:

Crazy Tourists on 24 Σεπτεμβρίου 2007 στις 6:50 μ.μ. είπε...

Δυο αναρτήσεις σε μια μέρα??Θα τους καλομάθεις και θα θέλουν κι άλλες!
Πάντως, ούτε με KLM ούτε με Ολυμπιακή έχω πετάξει πρόσφατα οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.
CrazyTourist1

Υ.Γ.Κάτι άσχετο...Και τα 2 banner που έχεις αριστερά κόβονται. Δεν δοκιμάζεις να μικρύνεις λίγο τις εικόνες?

Natassa on 24 Σεπτεμβρίου 2007 στις 7:03 μ.μ. είπε...

αυτό θα παίζει μέχρι αυριο το βράδυ!
ναι, έχεις δίκιο πρέπει να το φτιάξω :)

Σοφία on 24 Σεπτεμβρίου 2007 στις 8:05 μ.μ. είπε...

Αναρωτιέμαι πόσοι και πόσοι τουρίστες να έχουν φωτογραφηθεί δίπλα σε υπερμεγέθη ολλανδικά σαμπώ ;-)

Με KLM δεν έχω πετάξει ποτέ και με Ολυμπιακή έχω να πετάξω χρόνια. Πάντως (το σωστό να λέγεται) τότε που πετούσα συχνά-πυκνά με Ολυμπιακή δεν είχα πρόβλημα.

KitsosMitsos on 24 Σεπτεμβρίου 2007 στις 8:26 μ.μ. είπε...

Έχω ένα ζευγάρι αυθεντικά - τουριστικά με χρώματα κτλ, τα ξύλινα τα απλά. Έχουν τις υπογραφές και τις ευχές από τους Ολλανδούς συγκάτοικους στην εστία των 3 ορόφων και των 10 δωματίων όλων κι όλων. Τα έχω απέναντί μου τώρα. Μαγεία!

XriLou on 24 Σεπτεμβρίου 2007 στις 9:03 μ.μ. είπε...

Πραγματικά με έκανες να γελάσω με την ψυχή μου με τον χείμαρρο στο ιστολόγιό μου. Να'σαι καλά! Όσο για το link, εγώ έβαλα ήδη!

Natassa on 24 Σεπτεμβρίου 2007 στις 9:19 μ.μ. είπε...

@ Sofia
Σοφάκι μου ετσι όπως έχουν γίνει οι ευρωπαικες εταιρείες νομίζω ότι η Ο.Α. ρίχνει έτη φωτός.

@ Kitsomitsos
εσυ κοίτα τα σαμπώ μόνος
εγώ πάλι τα σαμπώ θα τα κοιτώ με παρέα
..if you know what i mean?!
θέλω ξενύχτι σήμερα ... στο pc!

Ανώνυμος είπε...

meer foto's tevreden!
Δεν ξέρω αν βγάζει νόημα δεν ξέρω γρι Ολλανδέζικα, δοκίμασα έναν μεταφραστή!

Crazy Tourists on 24 Σεπτεμβρίου 2007 στις 11:07 μ.μ. είπε...

Λοιπόν οφείλω να δηλώσω ότι το σχόλιο μου εγράφη στις 18:50 δηλαδή αφού είχα ήδη ξεπεράσει τις 8 ώρες στη δουλειά. Το γεγονός ότι έγραψα πως δεν έχω πετάξει τώρα τελευταία με την KLM παρόλο που το ταξίδι στην Ολλανδία το κάναμε (guess what...) με τη ΚLM οφείλεται στο παραπάνω γεγονός!Όποιες κακοήθειες αν διατυπωθούν από το έτερο μου ήμισυ τις καταδικάζω εκ των προτέρων...

CrazyTourist1

Crazy Tourists on 24 Σεπτεμβρίου 2007 στις 11:10 μ.μ. είπε...

Κάποιος έχει ξεμυαλιστεί εντελώς!!! :)

CrazyTourist2

ΥΓ. Απαίσιο το φαΐ της KLM!! Μπλιαχ!!!

Σοφία on 24 Σεπτεμβρίου 2007 στις 11:16 μ.μ. είπε...

@ Kitsosmitsos: Αυτά πρέπει να βγάλεις φωτογραφία και να μας δείξεις!

Ανώνυμος είπε...

Αυτό το Leidseplein μου άρεσε. Μου αρέσουν άλλωστε οι πλατείες με καφετέριες, και ας γρκινιάζουν ορισμένοι «οι πλατείες όχι στις καφετέριες». Και πλατείες με καφέ, και πλατείες χωρίς καφέ, και πάρκα για περιπάτους. Όσο για αεροπορικές, εγώ είμαι τύπος easyjet και ας μην έχει δωρεάν φαγητό!

Natassa on 25 Σεπτεμβρίου 2007 στις 9:03 π.μ. είπε...

@ penny
ναι αλλά η easyjet προς το παρόν δεν πετάει προς Αμστερνταμ.
και μένα μ αρεσε αυτή η πλατεία, αλλά έχεικι αλλες πολλές.


@ηλιογράφος
Τι θέλει να πει ο καλιιτέχνης?

@ crazytourists
εδώ επιτρεπεται να βγάζετε και κούραση !

Juanita La Quejica on 25 Σεπτεμβρίου 2007 στις 10:57 π.μ. είπε...

Με την KLM έχει τύχει να κάνουμε την διαδρομή Γλασκώβη-Αθήνα (μέσω Άμστερνταμ) 25 ώρες, αντί για 12 το πολύ.
Και στην Ολλανδία όταν είχαμε πάει, δεν είχαν κάνει κράτηση στο ξενοδοχείο μας, το οποίο είχε αρνηθεί να την επιβεβαιώσει σε μένα γιατί θα γίνονταν αυτόματα από την ΚLM. Απαπα...

Natassa on 25 Σεπτεμβρίου 2007 στις 12:38 μ.μ. είπε...

@ Juanita
πες τα πες τα, που την έχουν και περιπολού !

KitsosMitsos on 25 Σεπτεμβρίου 2007 στις 7:22 μ.μ. είπε...

Σχετικά καλές τιμές και εξυπηρέτηση έχουν οι Czech Airlines μέσω Πράγας, φυσικά. Ως εναλλακτική πρόταση...

Crazy Tourists on 26 Σεπτεμβρίου 2007 στις 1:13 μ.μ. είπε...

Τόσο χάλαια παιδιά η KLM; Κι εγώ που νόμιζα ότι το μόνο πρόβλημα ήταν το φαγητό...Στην easyjet μια χαρά είναι το φαγητό, απλώς χρεώνεται extra (και δε θα έλεγα ότι είναι ιδιαίτερα ακριβό)!! Έχουν και πολύ ωραίο καφέ!!
Α! Μην τον πιστεύετε τον τρελοτουρίστα μου ότι ήταν κουρασμένος! Ξεμυαλισμένος είναι!!!!!

CrazyTourist2