ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2007

Που είναι?

AND THE WINNER IS ............... Σοφία από τις rednights Η σωστή απάντηση είναι: ΣΗΤΕΙΑ Επειδή δεν έχω μυαλό να γράψω κάτι καινούριο, αφού σκέφτομαι μόνο τις αναρτήσεις για την Ολλανδία, είπα "δεν βάζω μια φώτο και ότι γίνει..." Κανόνες Ενας και μοναδικός: όποιος το ξέρει, ας κρατηθεί και ας γράψει για απάντηση "ποιος κοιμάται στην πλατεία αυτού του τόπου" αλλά δεν λέει το όνομα του τόπου, έτσι να το ζαλίσουμε λιγάκι μέχρι την Κυριακή το βράδυ. Πολλές ευχές για καλό σ/κ σε όλους :)

33 σχόλια:

Σοφία on 22 Σεπτεμβρίου 2007 στις 12:35 π.μ. είπε...

Δεν έχω ιδέα. Μου μοιάζει λίγο με Καλαμάτα, αλλά αν θυμάμαι καλά η Καλαμάτα δεν έχει βουνά τόσο κοντά στην πόλη. Χμμμμ...

Crazy Tourists on 22 Σεπτεμβρίου 2007 στις 1:27 π.μ. είπε...

Οοοο!! Τι ωραία φωτογραφία!! Κρίμα που δεν ξέρω από που είναι...

CrazyTourist2

Ingrid on 22 Σεπτεμβρίου 2007 στις 1:57 μ.μ. είπε...

Greetings from Estonia!

Ανώνυμος είπε...

Ωραία φωτό αλλά ούτε κι εγώ μπορώ να μαντέψω.....τώρα....όσον αφορά τις μισές φωτογραφίες, αυτό γίνεται γιατί κατά πάσα πιθανότητα γράφτηκαν με πολύ μεγάλη ταχύτητα. Γι αυτό ΠΟΤΕ δεν γράφουμε μικρά αρχεία με μεγάλη ταχύτητα στο CD - R.
Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω τίποτα αλλά μπορείς να προσπαθήσεις να ανασύρεις τις διαγραμμένες φωτογραφίες από την κάρτα μνήμης! Εάν έχεις memory stick πήγαινε στην ιστοσελίδα της sony:

http://www.sonydigital-link.com/
memstick/downloads/
downloads_ms.asp?l=en&f=MS_Rescue

εκεί μπορείς να κατεβάσεις μια εφαρμογή που ανασύρει τις διαγραμμένες φωτογραφίες από τα MEMORY STICK.

Εάν έχεις άλλο τύπο μνήμης μπορείς να ψάξεις εδώ:

http://www.cardrecovery.com
http://www.recovermyphotos.com
http://www.photoone.net

http://www.z-a-recovery.com/
digital-image-recovery.htm

Τα τρία πρώτα είναι shareware το τελευταίο διατίθεται δωρεάν (freeware).

Δεν έχω δοκιμάσει κανένα από αυτά, ελπίζω πάντως να σε βοήθησα.....

Ανώνυμος είπε...

Μήπως είναι στο Νησί;

KitsosMitsos on 23 Σεπτεμβρίου 2007 στις 9:17 π.μ. είπε...

Αναμένω το αφιέρωμα στην Ολλανδία, καθότι αγαπημένη (έζησα 6 μήνες στο Ρότερνταμ ως Ερασμιακός φοιτητής). Άντε να μας κατακλύσουν οι θύμησες.

Natassa on 23 Σεπτεμβρίου 2007 στις 10:17 π.μ. είπε...

@ηλιογράφο
ευχαριστώ πολύ, η αλήθεια είναι ότι έχω σβήσει τις φώτο, όμως οι συμβουλές σου είναι πολύ χρήσιμες, διότι ήδη έχω μία από το Σολέρ που είναι πάλι έτσι, οπότε θα δοκιμάσω να την φτιάξω. Και πάλι ευχαριστώ.

@kitsomitsos
σε Ρότερνταμ δεν έχω τίποτα πλην μιας φώτο από το τραίνο, δεν ξέρω τα παιδιά αν έχουν εμπειρία από το Ροτερνταμ αλλά εγώ ένα σου ποστ θα το φιλοξενούσα ευχαρίστως στο blog.

@ Penny
Πάμε καλάααα!!!!

kiki on 23 Σεπτεμβρίου 2007 στις 12:23 μ.μ. είπε...

Χμμμμμ...μούμπλε ντούμπλε...αυτοί οι φοίνικες κάτι μου θυμίζουν...θα σκεφτώ...

Crazy Tourists on 23 Σεπτεμβρίου 2007 στις 3:23 μ.μ. είπε...

Εμένα, πάλι Κική, αυτοί οι φοίνικες είναι που με μπερδέψαν...
Αφού ξεκίνησε η Penny συνεχίζω κι εγώ:
Είναι Κυκλάδες;
CrazyTourist1

Juanita La Quejica on 23 Σεπτεμβρίου 2007 στις 3:38 μ.μ. είπε...

Έχω από Ρόντερνταμ... αλλά που στο καλό να βρίσκονται; Πρέπει να σκαρφαλώσω... θυμάμαι 3 γέφυρες σε τελείως διαφορετικό αρχιτεκτονικό στυλ.
Το λιμανάκι εδώ... χμ...
Να ρωτήσω κάτι. Η φωτογραφία που βάλατε με τις τουλίπες στην αριστερή στήλη, ήθελες να οδηγεί κάπου; Να είναι μπάννερ; Να υπάρχει από πίσω λινκ δηλαδή, ώστε όταν κλικάρει κανείς πάνω της να οδηγεί σε κάποιο μπλογκ ή σε κάποιο ποστ;

Natassa on 23 Σεπτεμβρίου 2007 στις 4:04 μ.μ. είπε...

Juanita την φώτο την έφτιαξε τελικά ο τρελοτουρίστας, δεν θα μπορούσε ουσιαστικά να οδηγεί σε ένα Blog διότι ήδη συμμετέχουν 4, με μεγάλη μας χαρά να κάνεις και εσυ τα ποστ σου για την Ολλανδία, αν είναι επιβεβαίωσε το να το βάλουμε και αυτό πάνω στην φώτο.
Φαντάζομαι ότι είδες ότι σου έκανα πάσα για το παιχνίδι.
Ψάξε βρες τις φώτος!

Crazy Tourists on 23 Σεπτεμβρίου 2007 στις 4:31 μ.μ. είπε...

Βρε τρελοτουρίστα μου! Ποιες Κυκλαδες!! Νοτιότερα, με πιο μεγάλο μέγεθος νησί...Σωστά; Ποιος κοιμάται εκεί δεν ξέρω...Ούτε που ακριβώς είναι...

CrazyTourist2

Natassa on 23 Σεπτεμβρίου 2007 στις 5:17 μ.μ. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Natassa on 23 Σεπτεμβρίου 2007 στις 5:22 μ.μ. είπε...

sorry ego to svisa kata lathos
τρελοτουρίστρια πας πολυ καλά !

Juanita La Quejica on 23 Σεπτεμβρίου 2007 στις 6:12 μ.μ. είπε...

Αν τις βρω τις φωτογραφίες της Ολλανδίας, γίνεται να τις στείλω σε σένα να τις βάλεις εδώ;

Juanita La Quejica on 23 Σεπτεμβρίου 2007 στις 6:13 μ.μ. είπε...

Για παιδικές σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, με τιμά, αλλά... χλωμό το βλέπω.

Natassa on 23 Σεπτεμβρίου 2007 στις 6:15 μ.μ. είπε...

ναι αμέ, κανένα πρόβλημα.

Juanita La Quejica on 23 Σεπτεμβρίου 2007 στις 6:23 μ.μ. είπε...

Μπορείς να μου στείλεις ένα mail στο mail του hungry γιατί δεν έχω το δικό σου;

Σοφία on 23 Σεπτεμβρίου 2007 στις 6:29 μ.μ. είπε...

Είναι η Σητεία μήπως;

Natassa on 23 Σεπτεμβρίου 2007 στις 6:31 μ.μ. είπε...

BRAVO Σοφια !!!!!!!!!!!!!!
όταν έρθεις εδώ κερνάω εγώ !!!

Σοφία on 23 Σεπτεμβρίου 2007 στις 7:13 μ.μ. είπε...

Χαχαχα το βρήκα; Και να σκεφτείς ότι δεν έχω πάει στη Σητεία!

Το κέρασμα δεν θα το γλιτώσεις όμως ;-)

Crazy Tourists on 23 Σεπτεμβρίου 2007 στις 7:14 μ.μ. είπε...

Η Σητεία; Οοοοο... Δεν έχω πάει!!
Τελικά εκεί ποιος κοιμάται;

CrazyTourist2

ΥΓ. Μπράβο Σοφία!!! :)

Natassa on 23 Σεπτεμβρίου 2007 στις 7:20 μ.μ. είπε...

Στην πλατεία της Σητείας κοιμαται ο αγνωστος στρατιώτης! και στην Σητεία μένω και έλα εσύ και εγώ εδώ είμαι! η μάλλον ελάτε όλοι!

Natassa on 23 Σεπτεμβρίου 2007 στις 7:20 μ.μ. είπε...

Σοφία πως σου ήρθε η απάντηση???

Σοφία on 23 Σεπτεμβρίου 2007 στις 7:40 μ.μ. είπε...

Ειλικρικά, δεν ξέρω.

Είχα σκεφτεί από πριν ότι είναι Κρήτη, ήξερα ότι δεν είναι Χανιά γιατί στα Χανιά έχω πάει, για Ηράκλειο δεν μου φαινόταν γιατί το ξέρω από φωτογραφίες.

Η Σητεία μου ήρθε στο μυαλό εντελώς άσχετα, γιατί δεν θυμάμαι να έχω δει ποτέ σχετικές φωτογραφίες. Ή έχω δει και το έχω ξεχάσει, ή ήταν απλή τύχη, τι να πω...

kiki on 24 Σεπτεμβρίου 2007 στις 12:12 π.μ. είπε...

Εγώ θα έρθω, κι ας μην το βρήκα. Αλλά δεν ξέρω πότε. Σμακ!

Natassa on 24 Σεπτεμβρίου 2007 στις 1:16 π.μ. είπε...

@ oneiromageiremata
εισαι καλοδεχούμενη όποτε θελήσεις :)

Ανώνυμος είπε...

Spot on with this write-up, Ι аbsοlutely bеlieve thiѕ amаzіng sitе neеds much more attentiοn.
I'll probably be returning to read more, thanks for the advice!Tron: Uprising Season 1 Episode 14 Tagged
Here is my web blog : Watch Tron: Uprising Season 1 Episode 14

Ανώνυμος είπε...

Very great post. І јuѕt stumbled upon your
weblog and wisheԁ tο mеntiоn thаt I havе really
enjoyed browsing youг weblog posts. In any casе I
will be ѕubscгibing to your rss feed аnd I
hope you writе agaіn soon!http://dj.beatport.

com/events/39615
Have a look at my website The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2 Movie Online

Ανώνυμος είπε...

Hey Τheгe. I discovereԁ your blog the usаge of
msn. Тhat is a rеally smartly
written article. I'll be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful info. Thank you for the post. I will definitely comeback.Leverage Season 5 Episode 15 Free Stream
Also see my website - Leverage Season 5 Episode 15 Free Stream

Ανώνυμος είπε...

Hi there, і rеad youг blog from time to tіme and
i own a sіmilaг one and i was juѕt curious if you gеt a lot of spаm comments?
If so how ԁo уοu prevent it, any plugin or anything
you can гecommend? І get so much lately it's driving me mad so any help is very much appreciated.Doctor Who Season 7 Episode 0 The Snowmen
My blog post ... Watch Doctor Who Season 7 Episode 0 The Snowmen Online Free Stream

Ανώνυμος είπε...

Wow, amazіng blog layout! Нow lοng have
you beеn blogging for? yоu makе blοggіng
loοk eаѕy. The οverаll look of yοur sitе is eхсellent, as wеll as
the content!http://tvshowonline010613.oгbѕ.
сοm/СSI%3A+New+York+online+Season+9+Episode+11

Here is my site; %anchor_tеxt%
my webpage > CSI: New York Season 9 Episode 11

Ανώνυμος είπε...

Hеllo, aftеr геading this аwesome pаragгaph i
am also glad to share my knowledge hеre ωith friends.

http://tvѕhowonline010613.oгbs.сom/The+Clone+Warѕ+Online+S5+Episode+12
Also see my website :: Watch The Clone Wars Season 5 Episode 12 Missing in Action Online Free Stream