ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2007

Tο κουίζ του Σαββατοκύριακου!

Αγαπητοί φίλοι επειδή έχω πολύ δουλειά και προθεσμίες, προς το παρόν δεν μπορώ να ολοκληρώσω το Amsterdam/Holland tour αν και η αλήθεια είναι ότι με τόσα ποστ που έγιναν και όποιος δεν έχει πάει θα έχει σίγουρα μια πολύ καλή εικόνα του τι εστί Ολλανδία και Αμστερνταμ. Εγώ είχα την επιθυμία να κάνω άλλο ένα ποστ προκειμένου να ολοκληρώσω αυτό που είχα μέσα στο μυαλό μου (ήθελα να γράψω κάτι για την Χάγη, για το μουσείο Βαν Γκονγκ και μερικά άλλα πραγματάκια) αλλά λίγο ότι με κούρασε το πολυήμερο του αφιερώματος λίγο το στρες από την δουλειά, μάλλον αρνήθηκα να το ολοκληρώσω, πράγμα που θα κάνω κάποια άλλη στιγμή. Ετσι λοιπόν μην μπορώντας να αντισταθώ στον πειρασμό θα βάλω ένα κουιζάκι, πάλι, "ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?" Πολλές ευχές σε όλους για ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο :) Νατάσσα

21 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Νατάσα μου, και εγώ είπα αυτήν την εβδομάδα να ξεκουραστώ και όπως θα είδες δεν έχω κάνει ανανέωση της Πυξίδας. Αλλωστε υπήρχε και η εβδομάδα Ολλανδίας και με κάλυψε! Θα ήθελα όμως να μου πεις εάν έχεις καταφέρει να κατεβάσεις το Windows Movie Maker. Έχω σκοπό να γρλαψω οδηγίες χρήσης... Φιλιά!

Natassa on 30 Σεπτεμβρίου 2007 στις 9:48 π.μ. είπε...

Καλημέρα Πέννυ, νομίζω ότι πρέπει να φτιάξεις το ποστ :)
δυστυχώς δεν τα κατάφερα ... φάνηκε ότι έκανες εβδομάδα ξεκούρασης, χρειάζεται και αυτό!

Ανώνυμος είπε...

είναι τόσο γνώριμο σαν την γειτονιά μου, σαν τις γειτονιές όλης της Αθήνας.......

Natassa on 30 Σεπτεμβρίου 2007 στις 4:20 μ.μ. είπε...

...οχι δεν είναι στην Αθήνα ... είναι μια πολύ όμορφη γειτονιά αν την δεις γύρω γύρω, απλά εγώ έβαλα την εκκλησία που είναι πολύ χαρακτηριστική, αλλά από ότι φαίνεται μόνο εγώ την ξέρω :(

Crazy Tourists on 30 Σεπτεμβρίου 2007 στις 10:37 μ.μ. είπε...

Δεν είναι Αθήνα; Οοοοοοοο!! Κι εγώ αυτό θα έλεγα!
Να πω κάτι στην τύχη; Ηράκλειο;

CrazyTourist2

kiki on 30 Σεπτεμβρίου 2007 στις 11:22 μ.μ. είπε...

Κι εμένα για Ελλάδα μου φαίνεται αν και με πονηρεύει το γεγονός ότι έσβησες τα γράμματα από την πινακίδα. Εκείνα επίσης τα σύμβολα στο πάνω δεξιά κτήριο...? χμμμμ!

Σοφία on 1 Οκτωβρίου 2007 στις 3:49 π.μ. είπε...

Ούτε εγώ ξέρω από πού είναι η φωτογραφία. Τέτοια εκκλησία αν την είχα πετύχει στα ταξίδια μου, σίγουρα θα την θυμόμουνα. Επειδή όμως παρατηρώ ότι τα σπίτια έχουν κλιματισμό, φαντάζομαι ότι αποκλείεται να είναι Καστοριά, Φλώρινα, Κοζάνη, Τρίπολη, Σέρρες ή Νευροκόπι ;-)

Natassa on 1 Οκτωβρίου 2007 στις 9:26 π.μ. είπε...

Καλημέρα Σοφία
πας πολύ καλά, όπως πάντα :)

Σοφία on 1 Οκτωβρίου 2007 στις 10:57 π.μ. είπε...

Το θέμα είναι ότι εκτός αυτού, δεν έχω άλλη παρατήρηση να κάνω ;-)

kiki on 1 Οκτωβρίου 2007 στις 12:56 μ.μ. είπε...

Δίνω τιπ: Θεσσαλονίκη

kiki on 1 Οκτωβρίου 2007 στις 3:12 μ.μ. είπε...

Ωραίο τιπ έδωσα: την πόλη. ΤΙ είναι όμως;

Crazy Tourists on 1 Οκτωβρίου 2007 στις 3:40 μ.μ. είπε...

Είπα να κλέψω λίγο, αλλά δε φαίνονται και οι πινακίδες!!!! :P
Ακόμα δεν ξέρω από που είναι!!

CrazyTourist2

Σοφία on 2 Οκτωβρίου 2007 στις 1:31 π.μ. είπε...

Λοιπόν, εγώ νομίζω ότι είναι από τη Θεσσαλονίκη :-p

Αλλά πού ακριβώς, θα σας γελάσω.

Natassa on 2 Οκτωβρίου 2007 στις 9:45 π.μ. είπε...

Είναι Θεσσαλονίκη! είναι μια πολύ όμορφη γειτονιά με μια μεγάλη αίθουσα όπου πραγματοποιούνται διαφ. εκδηλώσεις (η ταμπέλα αυτο λέει) να το πάρει το ποτάμι?

Σοφία on 2 Οκτωβρίου 2007 στις 10:23 π.μ. είπε...

Να το πάρει το ποτάμι, γιατί ακόμα και τώρα που ξέρουμε ότι είναι Θεσσαλονίκη (ας είναι καλά τα ονειρομαγειρέματα) πάλι δεν έχουμε ιδέα πού στη Θεσσαλονίκη!!

Και το κοινό ρωτήσαμε, και 100-0 (τι να σου κάνει το 50-50) πήραμε, και σε φίλο τηλεφωνήσαμε... αλλά τίποτα!

Crazy Tourists on 2 Οκτωβρίου 2007 στις 11:13 π.μ. είπε...

Θα συμφωνήσω με τη σοφία!! Κι εγώ ιδέα δεν έχω!! Για πες!!

CRazyTourist2

Natassa on 2 Οκτωβρίου 2007 στις 1:55 μ.μ. είπε...

Mονή Λαζαριστών στην Σταυρούπολη.
:)

Crazy Tourists on 2 Οκτωβρίου 2007 στις 2:27 μ.μ. είπε...

Ααααααααααα!!
100 χρόνια να προσπαθούσα δε θα το 'βρισκα με τίποτα!! :)

CrazyTourist2

kiki on 2 Οκτωβρίου 2007 στις 7:41 μ.μ. είπε...

Εγώ βοήθησα!!! :-)))

Σοφία on 2 Οκτωβρίου 2007 στις 11:25 μ.μ. είπε...

Από τη Σταυρούπολη έχω περάσει, αλλά δεν ήξερα ότι εκεί έχει μονή Λαζαριστών (ούτε καν τι είναι αυτοί οι Λαζαριστές). Οπότε τζίφος στο τετράγωνο ;-)

George on 3 Οκτωβρίου 2007 στις 12:24 μ.μ. είπε...

Γνωστλη και ονομαστή η μονή, αλλά ...δεν έτυχε να γνωριστούμε από κοντά...