ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2007

...παράκαμψη...

Οφείλω να ομολογήσω ότι το πολύ Amsterdam και η πολύ Ολλανδία μου χουν πέσει κάπως βαριά, μου 'χει λείψει να δω κάτι πιο φωτεινό, πιο λαμπερό, πιο ζεστό, πιο χαρούμενο... παρότρυνα κιόλας ένα blogger να διαλέξει το συγκεκριμένο μέρος για να περάσει το επόμενο Πάσχα, διότι ο νους μου που συνέχεια ταξίδια κάνει εκεί παραθερίζει τις τελευταίες μέρες ή μάλλον πηγαινοέρχεται ....ανάμεσα στην Νίκαια και στην Τήνο ! δεν υπάρχει καμία σύνδεση αλλά μάλλον δικιά μου επιθυμία να πάω και στα δύο και σύντομα. Οπότε σας αφήνω και σας να περιπλανηθείτε με την φαντασία ολίγον και ες αύριον... η συνέχεια. Νice (Απρίλιος 2007) Τήνος (Οκτώβρης 2006)

14 σχόλια:

George on 27 Σεπτεμβρίου 2007 στις 6:36 μ.μ. είπε...

Μου άρεσε αυτή η φωτό από Νίκαια. Μήπως κάνουμε αργότερα μια αντίστοιχη εβδομάδα αφιερωμένη στην Κυανή Ακτή;

Natassa on 27 Σεπτεμβρίου 2007 στις 6:41 μ.μ. είπε...

εγώ έχω ήδη γράψει αρκετά ...
αλλά η αλήθεια είναι ότι ονειρεύομαι ενα long weekend στην Νίκαια με... όλα τα "παρελκόμενα" ...

kiki on 27 Σεπτεμβρίου 2007 στις 7:42 μ.μ. είπε...

Εγώ πάλι δεν έχω πάει σε κανένα από τα 2!

Crazy Tourists on 27 Σεπτεμβρίου 2007 στις 9:11 μ.μ. είπε...

Μια χαρά μας έκατσε αυτό το ευχάριστο φωτογραφικό διάλειμμα!! Μπράβο βρε Νατάσσα!! Σου εύχομαι να πας και στα δύο και γρήγορα!!

CrazyTourist2

KitsosMitsos on 28 Σεπτεμβρίου 2007 στις 12:19 π.μ. είπε...

Μας καλομαθαίνεις, Νατάσσα. Ευχαριστώ για την αναφορά πάντως. Όλα είναι ανοιχτά και υπό σκέψιν για το ταξίδι το Πάσχα. Εν αναμονή, λοιπόν. Καλή συνέχεια στο ολλανδικό αφιέρωμα!

P. Kapodistrias on 28 Σεπτεμβρίου 2007 στις 7:06 π.μ. είπε...

Συγχαρητήρια για το Αφιέρωμα και το όλο ταξιδιωτικό Ιστολόγιο. Εύγε! Καλή συνέχεια σε ό,τι δημιουργείς!!!

Σοφία on 28 Σεπτεμβρίου 2007 στις 9:55 π.μ. είπε...

Δεν έχω πάει ούτε στο ένα ούτε στο άλλο, αλλά θα ήθελα να πάω και στα δύο :-)

Natassa on 28 Σεπτεμβρίου 2007 στις 10:13 π.μ. είπε...

καλημέρα σε όλους :)
σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας,
σοφία μου έυχομαι να πας, και η Τήνος και η Nίκαια είναι πανέμορφα μέρη.
π.κ. καλώς ήρθες :)
Κιτσομίτσο ... έχει και συνέχεια!
Crazy2 ... το χρειαζόμουνα!
Κική καλημέρα και καλό ταξίδι ;)

gkriniara on 28 Σεπτεμβρίου 2007 στις 11:33 π.μ. είπε...

Η Τήνος έχει μια ξεχωριστή γοητεία, άγνωστη στον πολύ κόσμο. Έχει δική της μυρωδιά που προσωπικά δεν έχω συναντήσει σε κανένα άλλο κυκλαδονήσι.
Μύκονο βλέπω απέναντι ή Σύρο??

Natassa on 28 Σεπτεμβρίου 2007 στις 12:04 μ.μ. είπε...

καλημέρα gkriniara, από προσανατολισμό άστα ... η φώτο είναι από τα Υστέρνια πάντως. Εγώ προσωπικά λατρεύω την Τήνο, νομίζω ότι έχει τόση κρυμένη ομορφιά, που κάθε φορά που ξαναγυρίζω 'ολο και κάτι νέο ανακαλύπτω.

gkriniara on 28 Σεπτεμβρίου 2007 στις 2:31 μ.μ. είπε...

Αν είναι από Υστέρνια τότε βλέπεις Σύρο. Το δικό μου χωριό που είναι πιο δυτικά βλέπει Μύκονο. Φέτος δεν κατάφερα να πάω, ελπίζω του χρόνου...

Natassa on 28 Σεπτεμβρίου 2007 στις 4:45 μ.μ. είπε...

πιο είναι το χωριό σου?
εγώ λατρεύω την Τήνο πάω σχεδόν κάθε χρόνο.

gkriniara on 1 Οκτωβρίου 2007 στις 3:52 μ.μ. είπε...

Το χωριό μου είναι μετά τη Στενή, ένα μικρούλι...

Juanita La Quejica on 3 Οκτωβρίου 2007 στις 12:50 π.μ. είπε...

Έτοιμη για νέους προορισμούς σε βλέπω Νατάσσα και σε χαίρομαι!